کد خبر : 1657104 | 30 آذر 1398 ساعت 10:27 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی؛ دروازه‌بانی که دوباره بر می‌گردد (عکس)

علیرضا حقیقی بعد از درخشش در جام جهانی 2014 با یک انتخاب بد نیمکت نشین شد و همین موجب شد تا دروازه تیم ملی را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، نه تنها برای علیرضا حقیقی بلکه برای همه فوتبالیست ها باید ملاک انتخاب حضور در ترکیب ثابت تیم و بازی باشد چرا که نیمکت نشینی و تدوام آن به مسیر حرفه ای بازیکن لطمه می زند به طوری که این روزها می بینید علیرضا جهانبخش هم به دلیل نیمکت نشینی در برایتون جایگاه خود را در تیم ملی از دست داده است.

 

بعد از کش و قوس های فراوان اما این روزها دروازه بانی علیرضا حقیقی در نساجی نشان می دهد او دوباره می خواهد به روزهای اوج و روزهای حضور خود در اردوی تیم ملی برگردد. علیرضا دیروز و در بازی نساجی – گل گهر یکی دو مهار خوب داشت و از همه مهمتر خط دفاعی تیمش را به خوبی رهبری کرد. تماشاگران نساجی که دراین فصل همیشه و حتی در روزهای شکست حامی تیم بودند به خوبی از علیرضا حقیقی هم حمایت کردند و بدون شک دروازه بان نساجی قدردان این حمایت است و البته در ادامه با دروازه بانی های خوب این دروازه بان تماشاگران هم مزد صبوری خود را گرفتند.

 

دیروز بغض نساجی ترکید و بعد از هفته ها نبردن گل گهر را یک بر صفر شکست داد تا همه نفس راحتی بکشند. علیرضا حقیقی در پایان بازی اینگونه به تماشاگران نساجی خیره شده است. تماشاگرانی که یکی از بهترین ها در فوتبال ایران هستند و فوتبال را به گونه دیگری دوست دارند. همیشه و در هر بازی استادیوم شهید وطنی مملو از جمعیت می شود و جالب اینکه نتیجه تاثیری در کاهش حضور ندارد و آنها در هر شرایطی حامی تیم هستند.

 

بازی در تیم نساجی هم برای علیرضا حقیقی یک تجربه خوب است. به خصوص که می تواند سکوی پرتاب دوباره او به تیم ملی باشد.

 

عکس: معین نادری

 

1462330

دیدگاه‌ها