کد خبر : 1657129 | 30 آذر 1398 ساعت 11:13 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان دیگر نمی‌خواهد تیم اخلاق باشد

حمودی: خورشیدی در آزادی هم می‌تواند اخراج کند؟

پیکان در حالی که به یک امتیاز بازی حساس با شهرخودرو نزدیک شده بود در آخرین ثانیه های بازی با دریافت گل شکست خورد.

حمودی: خورشیدی در آزادی هم می‌تواند اخراج کند؟

به گزارش"ورزش سه" بازیکنان و کادرفنی پیکان در پایان این مسابقه نسبت به عملکرد اشکان خورشیدی داور مسابقه معترض بودند. خورشیدی در پایان بازی حسین فرکی و شهریار مغانلو را با کارت قرمز اخراج کرد. علی حمودی یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم پیکان در پایان بازی گفت:« بازی خوبی بود و شهرخودرو موقعیتی نداشت اما داور با ما بی رحم بود.»


او افزود:« بازی تمام شده بود و داور باید سوت را می زد. همین صحنه در نیمه اول برای ما پیش آمد و در حمله بودیم اما داور سوت پایان نیمه را زد. وقتی شهرخودرو می خواست کرنر را بزند وقت تمام شده بود و او باید مثل داوران خارجی حرفه ای برخورد می کرد و نمی ترسید و سوت پایان بازی را می زد.»


حمودی درباره اخراج فرکی هم گفت:« آقای فرکی وقتی به زمین آمد فکر کرد وقت تمام شده است. آقای داور باید بفهمد که چه کسی به زمین آمده است. من در عمر فوتبالی ام مربی ندیدم مثل آقای فرکی که بگوید با داور کاری نداشته باشید. آقای خورشیدی کارت قرمز مستقیم به ایشان می دهد آن هم در حالی که هدف آقای فرکی از به زمین آمدن این بود که بازیکنان پیکان را آرام کند.»


او با انتقاد از عملکرد داور بازی گفت:« به مربی ما کارت قرمز می دهد، بازیکن ما حرف می زدند او را اخراج می کند؛ می خواهم بدانم این داور می تواند همین کارها را در ورزشگاه آزادی هم بکند و بازیکن و مربی را اخراج کند؟!»


بازیکن سابق استقلال و سپاهان در ادامه گفت:« ما نمی خواهیم تیم اخلاق باشیم. برای ما این داوری ها را می گذارند و می گویند پیکان از نظر اخلاقی تیم خوبی است. من معتقدم که در این بازی هم داور باعث شد که شکست بخوریم.»

 

دیدگاه‌ها