کد خبر : 1657130 | 30 آذر 1398 ساعت 11:17 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه در فوتبال از همه چیز مهم‌تر است

پیوس: به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند

تیم چوکای تالش با 24 امتیاز قهرمان نیم فصل گروه ب لیگ 2 شد و در صورتی که این موقعیت را تا پایان فصل حفظ کند یکی از سه تیم صعود کننده به لیگ یک خواهد بود.

پیوس: به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس که پیش تر تیم سپیدرود رشت را از لیگ 2 به لیگ یک رهنمون کرده بود در مورد قهرمانی نیم فصل چوکای تالش می گوید: این موقعیت تنها نشان می دهد ما همان طور که به مدیریت باشگاه و هم چنین هواداران قول داده بودیم کار خود را در نیم فصل نخست به خوبی انجام دادیم اما در عین حال باید توجه کنیم به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند. ما برای صعود تنها نیمی از راه را طی کرده ایم و نیمی از راه باقی مانده است. بی تعارف ما کار سختی را در نیم فصل دوم پیش رو داریم و برای قهرمانی باید بیشتر از نیم فصل نخست تلاش کنیم. به این خاطر که همه تیم ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده اند و این موضوع کار را برای همه تیم ها سخت می کند. امیدوارم در نیم فصل دوم تماشاگران از ما حمایت بیشتری داشته باشند. همین طور مدیریت باشگاه و آقای شکری نماینده مردم شهر در مجلس. البته تا به همین جای کار حمایت تماشاگران، مدیریت باشگاه و نماینده مردم شهر پر رنگ بوده است. واقعیت این است در فوتبال همه باید دست به دست هم بدهیم تا موفق شویم. شایستگی مردم شهر تالش این است که تیم در لیگ برتر داشته باشند و من به شخصه فقط به صعود به لیگ یک راضی نیستم. اما باز تکرار می کنم کار سختی را پیش رو داریم و باید در نیم فصل دوم دو برابر تلاش کنیم.

 

سرمربی تیم چوکای تالش در خصوص شروع تمرینات این تیم گفت: ما فرصتی برای استراحت زیاد نداریم. از روز یکشنبه تمرینات خود را آغاز می کنیم. یکی از دلایل موفقیت ما در نیم فصل اول رعایت نظم و انضباط تیمی از سوی همه بازیکنان بوده. من در این زمینه به تیم سخت می گیرم و این برای رسیدن به موفقیت است. البته بازیکنان به خوبی متوجه این موضوع شده اند و به خوبی دراین زمینه همکاری می کنند.

 

فرشاد پیوس در پایان صحبت هایش در مورد عملکرد کالدرون در تیم پرسپولیس گفت: هر تیمی که نتیجه می گیرد نشان می دهد که مربی راهش را درست رفته است. شاید برخی به این نکته اشاره کنند تیم به زیبایی فصل گذشته بازی نمی کند. اما باید بدانیم فوتبال در نتیجه خلاصه می شود و اگر پرسپولیس فوق العاده زیبا بازی می کرد اما نتیجه نمی گرفت برای تماشاگران رضایتبخش نبود. هر مربی ایده های خاص خود را دارد و دو مربی شبیه به هم نیستند. باید از کالدرون حمایت کنیم و به او فرصت بدهیم در آرامش کار خود را دنبال کند. مربی زمانی در تیم موفق است که آرامش داشته باشد.

دیدگاه‌ها