کد خبر : 1657161 | 30 آذر 1398 ساعت 12:20 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

نقش عجیب دروازه‌بان برایتون در بهبود نوجوان بیمار

مت رایان دروازه‌بان برایتون با تلاش برای کمک به نوجوانی که به یک بیماری صعب‌العلاج دچار بوده خبرساز شده است.

نقش عجیب دروازه‌بان برایتون در بهبود نوجوان بیمار

به گزارش "ورزش سه"، مت رایان دروازه بان استرالیایی برایتون به خاطر اقدام انسان دوستانه خود در تلاش برای کمک به نوجوانی که به یک بیماری سخت و صعب‌العلاج دچار بوده در انگلیس خبرساز شده است. اخیرا خانواده نوجوانی که به بیماری نادر دیستروفی عضلانی دوشن مبتلا بوده با مت رایان تماس گرفته و از او می خواهند برای کمک به بهبودی فرزندشان به آنها کمک کند.

 

1462400

 

این پسر هفت ساله نسبت به مداوا واکنش مثبت نشان نداده و در شرایط بدی به سر می‌برد. اما او زمانی که ویدیوهای دروازه‌بانی مت رایان در بازی‌های برایتون را تماشا می کرد به شوق می‌آمد. پدر این پسربچه بیمار به همین دلیل از مت رایان می خواهد که حمایت خود را از پسرش و خانواده او نشان دهد.

 

بعد از نشان دادن پاسخ مثبت از طرف مت رایان، این پسربچه بیمار در کمال شگفتی در بیمارستان روی پاهای خود ایستاده و یک هفته بعد شروع به بازی با توپ می کند.

 

مت رایان که پیش از پیوستن به برایتون بازیکن والنسیا بوده در این باره گفت:" بعضی وقتها ما روی هواداران آنقدر تاثیر می گذاریم که برای خودمان هم قابل باور نیست. این پسر جوان به یک بیماری نادر مبتلا بود و خانواده‌اش می گفتند تنها زمانی که او به محرک خارجی پاسخ می دهد زمانی است که ویدیوهای من را تماشا می کند. آنها از من خواستند که برای او یک ویدیوی خاص بفرستم. ما در زمین تمرین و در اتاق رسانه ای باشگاه یک ویدیو تهیه کردیم و به او گفتیم که مبارزه اش با بیماری برایمان چقدر الهام‌بخش است. چند روز بعد آنها برای ما یک ایمیل فرستادند و گفتند آن پسر روی پاهایش ایستاده و حتی با توپ بازی کرده. این خارق‌العاده است".

 

دیدگاه‌ها