کد خبر : 1657169 | 30 آذر 1398 ساعت 12:45 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

کونته 24 ساعته به فوتبال فکر می‌کند

نمانیا ماتیچ، ستاره صربستانی منچستریونایتد، در مصاحبه ای تمجید جالبی از سرمربی سابق خود در چلسی یعنی آنتونیو کونته انجام داد.

کونته 24 ساعته به فوتبال فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ماتیچ در سال 2014 و پس از درخشش در موناکو راهی چلسی شد. او از همان ابتدا به یک بازیکن مهم در ترکیب تیم لندنی شده بود اما در سال 2017 نهایتا تصمیم به ترک چلسی گرفت و راهی اولدترافورد شد تا دوباره زیر نظر ژوزه مورینیو کار کند. ماتیچ در منچستریونایتد اما خیلی درخشان ظاهر نشد و حالا بعد از دو فصل تبدیل یه یک نیمکت نشین محض در ایین تیم شده است؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن در آستانه جدایی از شیاطین سرخ قرار بگیرد.

 

 

1462408

 

 

ماتیچ که سابقه بازی زیر نظر آنتونیو کونته را داشته، حالا مصاحبه جالبی درباره این سرمربی ایتالیایی انجام داده است. او در این باره گفت: " کونته دیوانه فوتبال است. من گمان می‌کنم او 24 ساعته به فوتبال فکر می‌کند. کونته از کار کردن خسته نمی شود و همواره حریفانش را به خوبی آنالیز می کند. از لحاظ تاکتیکی او مطمئنا یکی از بهترین مربیان دنیا به حساب می آید. از لحاظ بدنی نیز تیم های او همیشه تا دقیقه 95 می توانند بدوند و فرم خوبی داشته باشند.  کونته یک حرفه ای تمام عیار است. مطمئن هستم در اینتر هم کار بزرگی انجام خواهد داد و مطمئن هستم که شایستگی های زیادی دارد."

 

دیدگاه‌ها