کد خبر : 1657262 | 30 آذر 1398 ساعت 18:35 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

دود زرد در هوای نقش جهان؛

بی اعتنایی هواداران سپاهان به جریمه عجیب (عکس)

هرچند امیرقلعه نویی همواره از تعداد کم هواداران حاضر در ورزشگاه نقش جهان گلایه می کند ولی فضای حاکم بر این ورزشگاه یکی از مهیج ترین ها در فوتبال کشور است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار سپاهان و استقلال که در یک بازی مهیج، تماشایی و البته بحث برانگیز و جنجالی به تساوی 2 بر 2 دست یافتند، کمیته انضباطی اقدام به جریمه 100 میلیون ریالی باشگاه سپاهان کرد. در حکم کمیته انضباطی دلیل این جریمه اینطور تشریح شده بود:«  در دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از سوی تماشاگران سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر مشتعل کردن فشفشه دودزا رخ داد و براساس اعلام کمیته انضباطی این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»


پس از دیدار برابر استقلال، شاگردان امیرقلعه نویی با پیکان و شاهین شهرداری بوشهر در نقش جهان بازی کردند؛ دو دیداری که سپاهانی ها 7 گل زدند و دروازه پیام نیازمند هم باز نشد.

 


جالب اینکه در این دو مسابقه هم هواداران سپاهان به استفاده از فشفشه هایی که سوژه مناسبی برای عکاسان ورزشی فراهم می کند، ادامه دادند.  البته باید به بی خطر بودن و زیبایی بصری این فشفشه ها اشاره کرد، ولی استفاده مکرر و زیاد از آنها باعث کاهش دید بازیکنان و اختلال در بازی می شود.

 

1462551

 

1462551

 

دیدگاه‌ها