کد خبر : 1657332 | 01 دی 1398 ساعت 10:00 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: از باختن توپ طلا به مسی ناراحت شدم

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول برای اولین بار درباره شکست از لیونل مسی در توپ طلا صحبت کرده و می‌گوید از اینکه با اختلاف 7 رای به مسی باخته ناراحت شده است.

فن‌دایک: از باختن توپ طلا به مسی ناراحت شدم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی مسی با انتشار اظهاراتی از ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول برای اولین بار واکنش او نسبت به شکست خوردنش مقابل لیونل مسی در مراسم توپ طلای امسال را پوشش داده است. فن‌دایک امسال یکی از نامزدهای اصلی دریافت توپ طلا بود و در مراسم اهدای این جایزه معلوم شد که او با اختلاف 7 رای مقابل لیونل مسی شکست خورده و در رتبه دوم قرار گرفته است. مسی به این ترتیب برای ششمین بار توپ طلا را به خود اختصاص داد تا در تعداد توپهای طلا از رقیب بزرگش کریستیانو رونالدو پیشی بگیرد.

 

1462704

 

فن‌دایک که به همراه لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شده و در فصل گذشته به همراه لیورپول تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بود از سوی برخی به عنوان کسی که شایستگی بیشتری برای فتح توپ طلا داشته عنوان شده بود.

 

حالا فن‌دایک در اظهاراتی که میرر منتشر کرده در این باره می‌گوید:" من تا حدودی ناراحت بودم و با اینکه می‌دانستم توپ طلا به من تعلق نگرفته ولی تصمیم گرفتم در مراسم شرکت کنم و آن شب اتفاقا شب خیلی عالی هم شد و خوش گذشت".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" من هنوز هم معتقدم حضور در چنین مراسمی و ایستادن در بین سه نامزد اول دریافت توپ طلا، در کنار بزرگترین اسطوره‌های دنیای فوتبال، به خودی خود دستاورد بزرگی است".

 

دیدگاه‌ها