کد خبر : 1657421 | 01 دی 1398 ساعت 15:39 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشایی جعبه سیاه ماهشهری‌ها توسط فرشاد پیوس

سرمربی چوکای تالش که در این فصل تیمش در صدر جدول گروه دوم قرار دارد، با توجه به تقابل با شهرداری ماهشهر از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهد اسیر غافلگیری حریف در این دیدار نشوند.

بازگشایی جعبه سیاه ماهشهری‌ها توسط فرشاد پیوس

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس، پیشکسوت پرسپولیس که در این فصل هدایت چوکای تالش را عهده‌دار شده، توانسته این تیم را اکنون در صدر گروه خود امیدوار به صعود نگه دارد. او در نیم فصل اول با شهرداری ماهشهر تقابل داشت که در این دیدار آنها در ثانیه پایانی پیروزی را از دست دادند. اکنون در آستانه بازی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر در جام حذفی، او از کیفیت فنی حریف می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند شاگردان کالدرون با تمرکز بالا در طول بازی جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کنند.


فرشاد پیوس درباره کیفیت حریف صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: شهرداری ماهشهر باتجربه هستند و این بزرگترین مولفه این تیم است. برخی از آنها چندین سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و از هماهنگی بالایی برخوردار هستند. تیمی تکنیکی که قابلیت بالایی در ارسال از جناحین دارد و به هیچ وجه نباید فرصت این اتفاق را به آنها داد و در این زمینه ماهشهر را دست کم گرفت.


وی ادامه داد: ما در بازی رفت مقابل آنها در آستانه پیروزی قرار داشتیم اما تلاش آنها تا دقیقه 97 ادامه داشت و در نهایت روی گل بخودی بازی به تساوی کشیده شد. آنها به هیچ عنوان ناامید نمی‌شوند و اینکه تصور شود تیمی دسته دومی هستند و از کیفیت پایینی برخوردار هستند یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

 

1444822


پیوس با اشاره به کیفیت نماینده جنوب در ادامه صحبت‌هایش گفت: بیشترین تمرکز این تیم روی جناح چپ است و عمده حملات آنها از این جناح دنبال می‌شود. کاملا هماهنگ هستند و با کارهای ترکیبی خود را به منطقه خطرناک حریف می‌رسانند و نباید این فرصت برای آنها تدارک دیده شود. مدافع میانی آنها کاملا باتجربه و باکیفیت است. در نهایت باید این موضوع را در نظر گرفت که جام حذفی واقعا جام شگفتی‌هاست و ماهشهری‌ها به بهترین شکل به دنبال این خواهند بود تا از این فرصت ایده آل برای خودنمایی توانایی‌های خود استفاده کنند.


سرمربی چوکا ادامه داد: ببینید یک اصل وجود دارد و آن این است که واقعا تفاوت زیادی بین تیم‌های دسته دومی و دسته اولی وجود ندارد. شما همین الان داماش گیلان، خوشه طلایی و نیروی زمینی را در نظر بگیرید که به تازگی از لیگ دسته دوم آمده‌اند و نمایش خوبی در لیگ یک داشتند و حتی داماش در فصل گذشته تا فینال جام حذفی آمد. ماهشهری‌ها قادرند از کمترین موقعیت به بهترین شکل ممکن سود ببرند و قدرت بدنی بالای آنها باعث می‌شود تا در ثانیه‌های پایانی هم خطرناک ظاهر شوند.


پیوس درباره نقاط ضعف حریف نیز گفت: فاصله زیادی بین خط دفاعی این تیم و حمله وجود دارد. این فاصله زیادی باعث می‌شود تا پرسپولیس شاید با هدف قرار دادن این خلا در پست هافبک‌ها بتواند حریف را تحت فشار قرار دهد و مطمئنا از عمق دفاعی حریف بهترین سود را خواهد برد. در این بازی سرعت بازیکنانی همچون مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور کاملا به نفع پرسپولیس خواهد بود و در پایان بار دیگر امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بالا در زمین حاضر شوند و بدون توجه به نام حریف و رتبه و کیفیت آنها به دنبال نتیجه باشند تا غافلگیر نشوند.

دیدگاه‌ها