کد خبر : 1657482 | 01 دی 1398 ساعت 19:13 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سروش با مهندسی گل‌های سه امتیازی

هافبک بازیساز شهرخودرو با حضور در این تیم نیز توانسته نمایشی که از او انتظار می‌رفته را طی نیم فصل به جا بگذارد.

بازگشت سروش با مهندسی گل‌های سه امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که انتخاب عجیب گابریل کالدرون برای حضور در لیست مازاد پرسپولیس بود، خیلی زود با این اتفاق کنار آمد و توانست با حضور در تیم شهرخودرو نیز نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد.


رفیعی که بعد از جدایی و توافق با پرسپولیس راهی شهرخودرو شد و با پیراهن شماره هفت این تیم کار خود را در کنار یحیی گل محمدی آغاز کرد، بعد از درخشش طی هفته‌های ابتدایی با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت او را مدتی از ترکیب اصلی دور کرد. با این حال رفیعی از اواسط نیم فصل توانست بار دیگر جایگاه خود را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی به دست بیاورد و حاصل تلاش او، مهندسی گل‌های سه امتیازی برای این تیم بوده است.


وی در بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ‌برتر در دقیقه 42 زمانی که توپ به او رسید توانست پس از یک سر توپ زیبا مدافع روبروی خود را محو کرده و با یک سانتر دیدنی و دقیق، قاسمی‌نژاد را در موقعیت فوق العاده قرار دهد تا این بازیکن با یک ضربه سر محکم دروازه یوسف بهزادی را باز کند و شهرخودرو به سه امتیاز حیاتی این دیدار دست پیدا کند.

 

همچنین او در هفته شانزدهم لیگ برتر در بازی مقابل پیکان و در ورزشگاه امام‌رضا توانست شهرخودرو را بعد از 4 هفته دوری از پیروزی، با یک پاس گل دیدنی به برد برساند و اینبار هدف او برای گلزنی محمد حسین مرادمند مدافع پیش تاخته این تیم بود تا آنها با دستیابی به کسب سه امتیاز خانگی در جمع مدعیان قهرمانی نیز باقی بمانند.


سروش رفیعی اکنون با ارائه نمایش رضایتبخش در نیم فصل ابتدایی لیگ نوزدهم و دستیابی به دومین پاس گل لیگ، امیدوار است این روند را طی دیدارهای آتی نیز دنبال کند و به عنوان ستاره تاثیرگذار تیمش در مسیر قهرمانی تلاش کند.

دیدگاه‌ها