کد خبر : 1657495 | 01 دی 1398 ساعت 19:55 | 65.7K بازدید | 0 دیدگاه

به احترام مردم آبادان زرد می‌پوشیم؛

پاشازاده: نتوانستیم از پرسپولیس میزبانی کنیم

مهدی پاشازاده می گوید تیمش در روز آینده مقابل پرسپولیس حرف هایی برای گفتن دارد.

پاشازاده: نتوانستیم از پرسپولیس میزبانی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که روز آینده تیمش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف پرسپولیس می رود، در نشست خبری پیش از این مسابقه حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: خب اگر بگوییم این بازی یک بازی مانند سایر بازی های ما است، درست نیست. این بازی برای شهر ما خیلی مهم است. هر چند متاسفانه نباید در زمین خودمان بازی کنیم. البته این ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. پرسپولیس یکی از بهترین باشگاه های ایران است. ما راجع به خودمان صحبت می کنیم. خیلی هم ممنونیم از پذیرایی آبادانی ها و اینجا را شهر خودمان می دانیم ولی خیلی دوست داشتیم که میزبان این بازی باشیم. یک طوری ما میهمانیم در این بازی. هر چند می گویم باز در خوزستان هستیم. امیدوارم هواداران آبادانی همشهری بازی در بیاورند و به استادیوم بیایند و ما را تشویق کنند.

 

او سپس با اشاره به مردم ماهشهر گفت: در کل حرف من مردم مظلوم ماهشهر و طرفدارهای مظلوم تیم ما هستند. چند سال دیگر باید صبر کنند تا پرسپولیس یا استقلال به این شهر بیایند؟ امکانات ما طوری بود  که نمی توانستیم از پرسپولیس میزبانی کنیم و این تاسف بار است.


بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در مورد بازی عنوان کرد: امیدوارم بازی خوبی بشود. ما برای بردن به زمین می آییم. می دانیم جایگاه پرسپولیس کجاست. تیم بزرگی است ولی تیم ما هم حرف هایی برای گفتن دارد.

 

از پاشازاده در مورد محرومان و مصدومان تیمش پرسیده شد که او در این زمینه افزود: نه چند مصدوم داریم که شرایط خوبی دارند ولی در مجموع شرایط ایده آلی هم نداریم.

 

از سرمربی شهرداری ماهشهر در رابطه با هواداران آبادانی پرسیده شد و اینکه آیا امیدوار است آنها تیم او را در بازی روز آینده تشویق کنند که او در پاسخ به این سوال اینگونه واکنش نشان داد: بله پیراهنمان هم آبی و هم زرد است ولی فردا به احترام مردم آبادان زرد می پوشیم. چون می دانیم که مردم آبادان می گویند فقط زرد طلایی. دوستان خوبی در آبادان دارم و فوتبال آبادان را از بچگی می شناختم. خوزستان مهد فوتبال ایران بود ولی متاسفانه یک مقدار این اواخر ضعیف تر شده و کمتر به تیم هایش رسیدگی شده است. دوست خوبی در آلمان داشتم که از صبح بیدار می شد، مدام اسم تیم صنعت نفت را می آورد. خیلی خوشحالم که الان تیم صنعت نفت سر و سامان گرفته و نگران سقوط نیست. فوتبال خوبی هم بازی می کنند و امیدوارم به جایگاه اصلی شان برگردند.

دیدگاه‌ها