کد خبر : 1657564 | 02 دی 1398 ساعت 10:32 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرزمین ناب؛ 4 بوشهری در تیم امید

حضور 4 بازیکن بوشهری در تمرین تیم امید نشان می دهد این شهر استعدادهای نابی دارد و اگر به دو تیم شاهین و پارس جنوبی توجه بیشتری شود بوشهر هر ساله می تواند معرف ستاره های با کیفیتی به فوتبال کشور باشد.

سرزمین ناب؛ 4 بوشهری در تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این هم بوشهر معرف مهدی طارمی به فوتبال کشور بود. بازیکنی که در فصول اخیر یکی از بهترین ها در فوتبال ملی و باشگاهی بود. متاسفانه در یکی دو سال اخیر آنچنان که باید و شاید برای فوتبال بوشهر هزینه نشده است. پارس جنوبی دیگر نمی تواند برای این تیم هزینه کند به این بهانه که در لیگ برتر است و مجلس شورای اسلامی مصوب کرده که پارس جنوبی دیگر حق هزینه برای فوتبال را ندارد! به همین خاطر پارس جنوبی در شرایط بغرنجی بسر می برد و اگر در روزهای آینده موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان نشود آنها حق خواهند داشت قرارداد خود را یکطرفه فسخ کنند. شرایط مالی شاهین شهرداری بوشهر اما کمی بهتر است. البته شهرداری بوشهر تنها مجوز هزینه برای شاهین تا پایان فصل جاری را گرفته و بعد از آن تیم واگذار خواهد شد.

 

فوتبال بوشهر با معرفی این چهار بازیکن به تیم امید نشان داد چه استعدادهایی در دل خود دارد. استعدادهایی که می توانند همانند مهدی طارمی ستاره های این فوتبال باشند.

 

1-محمد محبی

 

محمد محبی فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی تیم شاهین شهرداری بوشهر بود. او گل صعود تیم شاهین در بازی با سرخپوشان پاکدشت را زد. محبی خیلی زود در ترکیب تیم سپاهان جا افتاد و به همین بهانه به تیم ملی هم دعوت شد. او از پدیده های این فصل لیگ برتر است و به نظر می رسد در جام جهانی 2022 هم یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی باشد. او اینروزها در تیم ملی به جای علیرضا جهانبخش بازی می کند که در برایتون تبدیل به بازیکن ذخیره شده است.

 

1442396

 

2-مهدی قائدی

 

مهدی قائدی و آقای گلی. این نشان می دهد او این فصل چه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و این به خاطر حضور استراماچونی در راس کادر فنی تیم بوده است. مهدی قائدی به طور حتم در تیم امید هم جایگاه ثابتی خواهد داشت و می تواند در صعود تیم امید به المپیک 2020 توکیو نقش پر رنگی ایفا کند. مهدی قائدی در بهترین فصل دوران بازیگری در استقلال بسر می برد. او این فصل جدا از گل های سرنوشت سازی که برای استقلال زده است پاس گل های خوبی هم داده است. مهدی قائدی در ایرانجوان و با گلزنی در لیگ یک چهره شد و سر از تیم استقلال در آورد.

 

1458459


3-محمد شریفی

 

هافبک تیم سایپا. او اگر چه به همراه تیم سایپا روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کند اما رو به پیشرفت است. بازیکن تیم ملی نوجوانان در جام جهانی 2017 امیدوار به تغییر وضعیت سایپا در جدول رده بندی لیگ برتر است. بی شک صعود به المپیک می تواند یک خاطره خوش و فراموش نشدنی برای او در دوران بازیگری اش باشد. آنهم بعد از بازی در جام جهانی نوجوانان. محمد شریفی فوتبالش را با تیم نونهالان شاهین بوشهر آغاز کرد. نوجوانان فولاد، استقلال خوزستان و سایپا تیم های بعدی محمد شریفی هستند.

 

1432070


 
4-متین کریم زاده

 

مدافع چپ پارس جنوبی در همه رده های شاهین بازی کرده است و اکنون هم یکی از بازیکنان کلیدی پارس جنوبی است که در جناح چپ خط دفاعی و هافبک این تیم توپ می زند. متین امیدوار است در لیست نهایی تیم امید جای بگیرد. به خصوص که ابوالفضل رزاقپور اینروزها به اردوی تیم امید دعوت نمی شود.

 

 

دیدگاه‌ها