کد خبر : 1657596 | 02 دی 1398 ساعت 12:30 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز را به حسین آقا هدیه می‌دهیم

کریمی: از اخراج آقای فرکی شوکه شدیم

هافبک پیکان مدعی است که عملکرد داور در شکست آنها مقابل شهرخودرو بی تاثیر نبوده است.

کریمی: از اخراج آقای فرکی شوکه شدیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی، هافبک دفاعی پیکان در آستانه جدال با پارس جنوبی از تلاش هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به سه امتیاز این دیدار و خوشحال کردن سرمربی تیم‌شان می‌گوید: واقعا طی روزهای اخیر دل‌مان نیامد توی چشم حسین آقا نگاه کنیم. اصلا باورمان نمی‌شود که او توسط داور اخراج شده باشد و این اتفاق فکر کنم برای اولین بار افتاده و مطمئنا هیچ وقت دیگر هم اتفاق نخواهد افتاد.


وی ادامه داد: اتفاقات عجیبی در آن بازی رقم خورد و آقای فرکی هم حق داشت که ناراحت باشد اما هیچ اعتراضی که باعث شود از نیمکت اخراج شود نداشت. خودمان هم شوکه شدیم و باور نمی‌کردیم. داور دقیقا همان اتفاقات را برای حریف هیچ خطایی نمی‌گرفت. در نیمه اول ما فرصت خوبی در ضدحمله داشتیم اما داور سوت پایان را زد. همان خطا را حریف کرد اما هیچ اخطاری نگرفت. با این حال ما واقعا شایسته باخت نبودیم و حداقل تساوی نتیجه عادلانه این بازی بود.


کریمی درباره بازی این هفته تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: حریف از بازیکنان خوبی برخوردار است و همانطور که دیدید برابر پرسپولیس هم نمایش پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در ثانیه پایانی اسیر تجربه بالای حریف شدند. با این حال مطمئن باشید که در این بازی بیشترین تلاش خودمان را خواهیم داشت تا به پیروزی دست پیدا کنیم و این برد را به حسین آقای فرکی تقدیم کنیم. جای ایشان در بازی امروز روی نیمکت ما خیلی خالی است و باید تلاش کنیم این برد را به دست بیاوریم و ایشان را بار دیگر شاد ببینیم.

دیدگاه‌ها