کد خبر : 1657631 | 02 دی 1398 ساعت 14:18 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا: آدم فضایی ها من را دزدیده بودند!

دیگو مارادونا در مصاحبه با تیک اسپورتس به ذکر خاطراتی جالب از دوران زندگی اش پرداخت؛ از جمله ادعای عجیبی که برای خانواده اش مطرح کرده بود.

مارادونا: آدم فضایی ها من را دزدیده بودند!

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا در 59 سالگی نیز چهره مطرحی است. او سال هاست فوتبال را کنار گذاشته اما هنوز حرف هایش می توانند تیتر یک رسانه ها شوند. اسطوره فوتبال آرژانتین که خیلی ها او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند، زندگی پر فراز و نشیبی داشته است. او قهرمان مردم ناپولی است ولی همانجا بود که به کوکائین اعتیاد پیدا کرد و فوتبالش به نوعی تحت تاثیر قرار گرفت. 

مارادونا جام جهانی 1994 را عالی شروع کرد ولی پس از اتمام دور گروهی به اتهام دوپینگ از همراهی آرژانتین محروم شد. او مدت ها درگیر اعتیاد بود و پس از مرارت های زیاد توانست آن را کنار بگذارد. مارادونا اکنون در آرژانتین هدایت خیمناسیا را برعهده دارد.

 

 

1463194

 

 

او در مصاحبه با تیک اسپورتس، جوانان و به خصوص فوتبالیست ها را از مصرف مواد و مشروب های الکلی بر حذر داشت و گفت:« یک بار بعد از زیاده‌روی در مصرف نوشیدنی‌های الکلی، سه روز گم و گور شده بودم و نتوانستم به خانه‌ام برگردم. وقتی که به خانه برگشتم، گفتم که یک سفینه فضایی مرا دزدیده بود. به خانواده‌ام گفتم آنها مرا با خودشان برده بودند. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی به شما بگویم».

 

مارادونا ادامه داد:« وقتی کوکائین مصرف می کردم دیگر انسان نبودم و بیشتر شبیه زامبی بودم. هرگز آن را امتحان نکنید. شما را از جامعه و خانواده فراری می دهد. من انسان بی فرهنگ و بدتربیت شده ای نبودم و مادرم به خوبی من را تربیت کرده بود ولی مشاوره های غلط من را به جاده تباهی کشاند. هیچکس به کسانی که معتادان را ترک می دهند، مدال نمی دهد. دالما دخترم من را از شر مواد نجات داد.»

 

 

 

1452668

 

 

دیدگاه‌ها