کد خبر : 1657657 | 02 دی 1398 ساعت 16:21 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

مغانلو: فضا برای پیشرفت باشد تصمیم گیری می کنم

من گل می‌زنم کاری به مدعیان آقای گلی ندارم

مهاجم پیکان درباره اخراج خود در دیدار برابر شهرخودرو معتقد است من به داور اهانت نکردم ولی ایشان بالاخره صلاح دیدند که کارت زرد دوم را به من نشان بدهند و در بد موقعیتی کارت قرمز گرفتم.

من گل می‌زنم کاری به مدعیان آقای گلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو که این روزها به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حاضر در فوتبال ایران برای پیکانی ها به میدان می رود درباره دیدار برابر شهرخودرو گفت: بازی خیلی خوبی بود، ما دو سه فرصت خوب گلزنی داشتیم که آقای رحمتی مانع از گلزنی شد و آنها هم دو یا سه فرصت گل در جریان بازی داشتند که از بدشانسی ما یکی از آنها تبدیل به گل شد آن هم در شرایطی که زمانی که آقای خورشیدی به عنوان وقت‌های تلف شده در نظر گرفته بود به پایان رسیده بود. 90 دقیقه بازی کردیم و با دستور داور وسط 4 دقیقه وقت اضافه لحاظ شد، کرنری که آنها زدند بین 10 تا 20 ثانیه بعد از اتمام آن 4 دقیقه زده شد. بعد از آن هم داور وقت‌های تلف شده درنظر گرفت که در آن زمان من کارت قرمز گرفتم.

 

مهاجم پیکان درباره کارت قرمزی که از خورشیدی دریافت کرد ادامه داد: به خاطر گلی که خورده بودیم و اخراج آقای فرکی به عنوان مرد اخلاق فوتبال ایران، شوکه بودیم و فضای ورزشگاه آرام نبود. اما من به داور اهانت نکردم ولی ایشان بالاخره صلاح دیدند که کارت زرد دوم را به من نشان بدهند و در بد موقعیتی کارت قرمز گرفتم.

مغانلو ادامه داد: بازی مقابل پارس جنوبی جم را از دست دادم و فرصتی بود که در این بازی از کورس آقای گلی عقب نمانم اما متاسفانه این اتفاق افتاده و چاره‌ای نیست تا برای بازی‌های بعدی صبر کنم. اولویت من گلزنی نیست و اولویت موفقیت تیم است. گلزنی وظیفه من به عنوان یک مهاجم است و به اسامی کار ندارم که چه بازیکنانی در کورس آقای گلی هستند. من روی عملکرد خودم متمرکز هستم و دوست دارم از موقعیت‌هایی که دارم استفاده کنم. بدشانسی هم داشتم چون می‌شد که بیشتر هم گل بزنم.

 

آقای گل فصل قبل لیگ دسته اول درخصوص اینکه گفته می‌شود در روزهای اخیر با پیشنهادهایی از تیم‌های مطرح لیگ برتر مواجه شده گفت: پیشنهاد بوده و آن را تکذیب نمی‌کنم اما من بازیکن پیکان هستم. دو سال برای خدمت سربازی به ملوان رفته بودم و دوباره به پیکان برگشتم. از حضور در این تیم و این مجموعه و بازیکنان و مربیان احساس راحتی می‌کنم. پیکان خانه من است و بعد از صحبت‌هایی که با آقای فرکی داشتم قرار شده به هیچ گزینه‌ای فکر نکنم و از نظر روحی و فنی در پیکان راحت هستم و امیدوارم که فصل خوبی داشته باشیم. در پایان فصل اگر پیشنهاد خوبی به دستم رسید و فضا برای پیشرفت مهیا بود آن زمان تصمیم گیری می‌کنم.

 

شهریار مغانلو درخصوص عملکرد پیکان در نیم فصل اول همچنین گفت: ما با بدشانسی تمام در این فصل حداقل 8 امتیاز را از دست دادیم. اگر بخواهم مثال بزنم در مسابقاتی مانند شاهین بوشهر و گل گهر باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. در بازی مقابل شهرخودرو هم مستحق شکست نبودیم؛ برابر فولاد می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم یا مقابل نفت مسجد سلیمان که جلو بودیم اما سه بر دو باختیم. امیدوارم در ادامه به امتیازات لازم دست پیدا کنیم تا چند پله در جدول خودمان را بالا بکشیم.

دیدگاه‌ها