کد خبر : 1657720 | 02 دی 1398 ساعت 19:20 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و نفت فعلا باید صبر کنند؛

نصف نیمه نهایی در انتظار روز نامعلوم!

امروز حضور دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد و تاریخ بقیه بازی های این جام معلوم نیست.

نصف نیمه نهایی در انتظار روز نامعلوم!

به گزارش "ورزش سه"، امروز مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران آغاز شد. در نخستین بازی این مرحله پرسپولیس در آبادان به مصاف شهرداری ماهشهر رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر حریف دسته دومی خود را شکست داد.

 

در دومین بازی هم نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر به میزبانی تیم خوزستانی با هم روبرو شده اند. این بازی در 90 دقیقه با تساوی 2-2 خاتمه یافت و در وقت های اضافی نفت توانست با زدن یک گل حساب کار را 3 بر 2 کند و به نیمه نهایی برسد. 

 

اما دو تیمی که امروز به نیمه نهایی رسیدند، به این زودی نمی توانند حریف خود در مرحله بعد را بشناسند. دیدار تیم های تراکتور و مس کرمان به دلیل بازی های عقب افتاده تراکتور، تاریخ مشخصی ندارد. دیگر بازی این مرحله هم بین استقلال و سپاهان انجام می شود. این دیدار قرار بود همین امروز برگزار شود که حواشی فراوانی به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش امید در دو تیم پیرامون آن ایجاد شد و سرانجام به علتی که آلودگی هوای تهران عنوان شد، به زمان نامعلومی در آینده موکول شد.

 

استقلال و سپاهان در لیگ برتر شرایط خوبی دارند، هرچند که استقلال هنوز از بابت بازگشت استراماچونی و ثبات روی نیمکت خود اطمینان کامل ندارد. تراکتور هم با حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی موقت، اوضاع خوبی پیدا کرده است. در لیگ دسته یک هم مس کرمان فرمی ایده آل دارد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

 

البته چون هنوز زمان برگزاری بازی های باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی معلوم نیست، نمی توان با تکیه به فرم های فعلی این تیم ها درباره دیدارهایشان در جام حذفی اظهار نظر کرد و باید منتظر روزهای نزدیک به برگزاری بازی ها بمانیم.

دیدگاه‌ها