کد خبر : 1657799 | 03 دی 1398 ساعت 10:50 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت آژاکسی‌ها از ستاره‌ای که مشکل قلبی دارد

هواداران آژاکس بعد از ابتلای ستاره تیم‌شان دیلی بلایند به مشکل قلبی، در ورزشگاه پارچه‌نوشته‌ای به دست گرفته و آرزو کردند که او هر چه سریع تر بهبود یافته و سلامتش را بدست بیاورد.

حمایت آژاکسی‌ها از ستاره‌ای که مشکل قلبی دارد

به گزارش "ورزش سه"، دیلی بلیند، ستاره آژاکس آمستردام و بازیکن سابق منچستریونایتد بعد از آنکه پزشکان تشخیص دادند با مشکل قلبی مواجه است، معاینات متعدد و بررسی‌های پزشکی گسترده‌ای را پشت سر گذاشت و بنا به دستور پزشکان باید مدتی از میادین دور باشد و بازی نکند. هواداران آژاکس از زمان انتشار این خبر، به هر شکلی که می‌توانستند حمایت خود را از او نشان دادند و بلیند هم به نوبه خود از حمایت هواداران این تیم هلندی تشکر کرد.

 

1463430

 

روز یکشنبه این هفته در جریان دیدار آژاکس و دن هاگ در لیگ هلند، هواداران آژاکس پارچه‌نوشته‌ای در استادیوم باز کردند که روی آن نوشته شده بود:" هر چه سریع تر خوب شود دیلی بلیند". دیلی‌بلیند در توییتر در زیر توییتی که تصویر این پارچه‌نوشته را منتشر کرده با استفاده از یک ایموجی از هواداران آژاکس تشکر کرد.

 

1463429

 

بلیند 29ساله در جریان شکست آژاکس مقابل والنسیا در زمین احساس سرگیجه کرد و برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شد. بعد از این معاینات مشخص شد که قلب او به شرایطی موسوم به التهاب عضلات قلب دچار شده است. اینکه مشکل قلب او دقیقا تا چه حد جدی است یا بلایند تا چه زمانی باید دور از میادین باشد هنوز مشخص نشده است.

 

دیدگاه‌ها