کد خبر : 1657818 | 03 دی 1398 ساعت 12:14 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت تاج؛ خوشحالم مربی این تیم ایرانی است

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال از اینکه تیم ملی فوتسال ایران با مربی ایرانی به کار خود ادامه می دهد و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود، ابراز رضایت کرده است.

رضایت تاج؛ خوشحالم مربی این تیم ایرانی است

به گزارش "ورزش سه"، تاج در نشست هم اندیشی کادر فنی تیم ملی فوتسال با مربیان و مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری گفت:« عمده درآمد فدراسیون از محل فیفا است. مقداری که ما از وزارت ورزش گرفتیم خیلی محدود است و در حد تأمین هزینه پرواز تیم‌های ما است. ما 18 تیم ملی داریم. از اینکه تیم ملی فوتسال ما در اختیار یک مربی باصلاحیت ایرانی است خیلی خوشحال هستم. هر چه داریم از خودمان است و درستش هم همین است. وقتی تیم سوم جهان هستیم نباید از جاهای دیگر نیرو وارد کنیم. مگر در بحث تکنولوژی که آن هم با شرایطی که تصویب می‌کنند باید انجام شود.»

 

مهدی تاج در حالی این حرف ها را در نشست مورد اشاره بر زبان آورده است که بحث حضور مربی ایرانی در تیم ملی فوتبال هم مطرح است. البته مهدی تاج و برخی اعضای هیات رییسه به مذاکره فدراسیون فوتبال به برانکو اشاره صریح و مستقیم داشته اند. گویی در صورت توافق فدراسیون فوتبال با برانکو بر سر مسایل مالی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس، مربی تیم ملی خواهد شد اما در غیر این صورت یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت که شانس یحیی گل محمدی از دیگر گزینه ها بیشتر است.

 

هیات رییسه فدراسیون فوتبال بر این عقیده اند بعد از رفتن مارک ویلموتس در صورتی که هدایت تیم ملی به یک مربی خارجی جدید محول شود، زمان خواهد برد تا با فوتبال ایران آشنا شود و بهتر است هدایت تیم ملی به مربی خارجی محول شود که از فوتبال ایران شناخت کافی داشته باشد که برانکو چنین شرایطی را دارد. از آنجایی که تیم ملی باید فروردین ماه به میدان برود و در حال حاضر هم امکان تمرین برای تیم ملی مهیا نیست فدراسیون فوتبال در تلاش است این پروسه را در آرامش پیش ببرد.

دیدگاه‌ها