کد خبر : 1657831 | 03 دی 1398 ساعت 12:49 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست هم‌‎‌اندیشی فوتسالی‌ها؛ مربیان بیشتری آمدند

نشست هم اندیشی کادر فنی تیم ملی فوتسال با مربیان و مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

نشست هم‌‎‌اندیشی فوتسالی‌ها؛ مربیان بیشتری آمدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال مسابقات قهرمانی در سال 2020 را پیش رو دارد و در این نشست کادر فنی تیم ملی دغدغه های خود را برای حضور در این بازی ها مطرح کردند و در خصوص همکاری متقابل تیم ملی و باشگاه ها هم اندیشی شد. پیش تر چنین نشستی را مارک ویلموتس با مربیان تیم های ملی پایه و در ادامه مربیان تیم های لیگ برتری برگزار کرده بود.

 

البته نشست مارک ویلموتس با مربیان لیگ برتری تفاوت هایی با نشست ناظم الشریعه، مربی تیم ملی فوتسال با مربیان تیم های لیگ برتری داشت. اینکه در نشست فوتسالی ها بیشتر مربیان حاضر بودند و پیشنهادات خود را برای کمک به ناظم الشریعه و تیم ملی فوتسال مطرح کردند. در این نشست به برگزاری بازی های لیگ برتر فوتسال تاکید شد و از سویی مهدی تاج از همه باشگاه ها خواست به تیم ملی کمک کنند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نقش باشگاه‌ها در موفقیت تیم ملی گفت: « مدیران عامل باشگاه‌ها هم باید بدانند اگر تیم ملی نتیجه نگیرد خاک مردگی روی فوتسال ریخته می‌شود و تیم ملی ما رونقی نخواهد داشت. وقتی تیم ملی سر حال نیست لیگ هم پرطرفدار نخواهد بود در واقع همه نگاه‌ها به هم وصل هستند. می‌بینیم که بقیه کشورها به خوبی رشد کرده‌اند و در حال حاضر تایلند یک رقیب جدی است. من در کلمبیا گفتم که چرخ آسیا در حال رشد است، به برد می‌رسیدیم اما این کار به سختی انجام می‌شد، نباید از پشتوانه‌سازی غافل شویم. سرمربی و تیم ملی خوبی داریم اما اگر پشتوانه‌سازی نکنیم این ادامه‌دار نخواهد بود. اگر پشتوانه‌سازی نداشتیم در تیم ملی آسیب می‌دیدیم.»

دیدگاه‌ها