کد خبر : 1657837 | 03 دی 1398 ساعت 13:25 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

کمپین تجزیه‌طلبان باسک علیه یورو 2020

کانتونا و راموس؛ ستاره‌های پوستر جدایی‌طلبان باسک

جدایی‌طلبان ایالت باسک اسپانیا برای اعتراض به برگزاری یورو 2020 در مرکز این ایالت، بیلبائو، از تصویر سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید استفاده کردند.

کانتونا و راموس؛ ستاره‌های پوستر جدایی‌طلبان باسک

به گزارش "ورزش سه"، آمایا فرناندز، دبیرکل حزب مردمی باسک از کمپینی که توسط جدایی‌طلبان باسک برای اعتراض به میزبانی شهر بیلبائو، مرکز این ایالت، در رقابت های یورو 2020 به راه افتاده انتقاد کرد. در پوستری که توسط این جنبش جدایی‌طلبانه منتشر شده، اریک کانتونا در حال زدن ضربه معروف خود که از آن به عنوان ضربه کونگ‌فویی کانتونا یاد شده، دیده می‌شود و این در حالی است که ضربه پای کانتونا در این تصویر به سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید برخورد کرده است.

 

1463487

 

در این پوستر شعاری هم نوشته شده. شعار جدایی‌طلبان باسک زیر تصویر جنجالی کانتونا و راموس این است:" نه به رقابت های جام ملت های اروپا، با باسک بازی نکنید".

 

تیم ملی اسپانیا، لاروخا، در جام ملت های اروپای 2020 دست‌کم سه بار در شهر بیلبائو بازی خواهد کرد. بازی‌های لاروخا در این شهر در روزهای 15، 20 و 24 ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

 

1463489

 

فرناندز، دبیرکل حزب مردمی باسک که با جدایی‌طلبان مخالف است در ادامه صحبت هایش درباره این پوستر گفت:" تنها کسانی که با توسعه باسک مخالفند کمپین‌هایی ایجاد می‌کنند که با رویدادهای مهم در این منطقه مخالف است، رویدادهایی که می‌توانند منطقه ما را در سطح بین‌المللی مطرح کنند".

 

 

دیدگاه‌ها