کد خبر : 1657840 | 03 دی 1398 ساعت 13:12 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان نفت مسجدسلیمان دست بجنبانند

حاتمی: تا نوری را روی دوشم نگذارم، خداحافظی نمی‌کنم!

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می گوید آنقدر محمد نوری را به خاطر پنالتی اش اذیت کرده که سر خودش هم آمده و موقع پنالتی به شاهین سُر خورده است.

حاتمی: تا نوری را روی دوشم نگذارم، خداحافظی نمی‌کنم!

فرزاد حاتمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد تیمش مقابل شاهین بوشهر عنوان کرد: بازی زیبایی با شاهین بوشهر انجام دادیم. مسابقه ای که 5 گل داشته باشد، طبیعتا زیبا و جذاب بوده است. خوشبختانه توانستیم با اینکه دو بار عقب افتادیم جبران کنیم و در نهایت با زدن گل برتری به دور بعدی جام حذفی برسیم. از حالا به بعد به مرحله بعدی فکر می کنیم و امیدوارم اتفاقات خوب تر هم بیفتد.


وی درباره سُر خوردنش در صحنه پنالتی که به شاهین زد و توپ به شکل عجیبی وارد دروازه شد، گفت: فکر می کنم آه محمد نوری بود که مرا گرفت! نوری هم موقع پنالتی زدن به شاهین سر خورده بود و آنقدر او را اذیت کرده بودم که سر خودم هم آمد. خوشحالم که توپ گل شد و توانستیم به بازی برگردیم.


مهاجم نفت همچنین گفت: تیم خیلی خوبی داریم. چندین بار ما در مسابقات عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم. نشان دادیم تیم ما آماده برگشت به مسابقات است و در هر شرایطی می توانیم این کار را انجام بدهیم.


حاتمی درباره اعلام مهدی تارتار بر جدایی از نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: آقای تارتار زحمات زیادی کشیده است اما به هر حال باشگاه به تعهداتش در قبال بازیکنان عمل نکرده و ایشان حق دارد نگران آینده خودش و تیم باشد. به هر حال او تصمیم به جدایی گرفته اما باید بگویم اگر پول به بازیکنان پرداخت نشود، اکثر نفرات نیز بازیکنان آزاد خواهند بود.

 

1463490


وی ادامه داد: متاسفانه باشگاه نفت مسجدسلیمان به وعده هایش عمل نکرده است. فقط 25 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و اکثر بچه ها در قراردادشان بند دارد که اگر دریافتی شان به 50 درصد نرسند می توانند جدا شوند. امیدوارم مسئولان باشگاه دست بجنبانند و اجازه ندهند اتفاقات بدتری برای نفت بیفتد. فکر می کنم چون تیم ما در چشم بوده اکثر بازیکنان پیشنهاد دارند و با این شرایط هیچ کدام در نفت نمی مانند.


حاتمی درباره خودش گفت: خودم هم چند پیشنهاد دارم اما دوست دارم در نفت مسجدسلیمان باقی بمانم. امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند و شرایطی پیش بیاید که بتوانم به کارم در این باشگاه ادامه دهم.


وی درباره اینکه به فکر خداحافظی از فوتبال نیست افزود: فعلا که بازی می کنم. در بازی دیروز دقیقه 120، 50 متر استارت زدم و این نشان می دهد شرایط بدنی ام خوب است. خیالتان راحت باشد، من تا زمانی که محمد نوری(کاپیتان کنونی پارس جنوبی) را روی دوشم نگذارم و او را برای خداحافظی دور زمین نچرخانم، خداحافظی نخواهم کرد.(باخنده)

 

 

دیدگاه‌ها