کد خبر : 1657854 | 03 دی 1398 ساعت 14:15 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا گاتزتا و کالچو مرکاتو

انتقال مدافع بارسلونا به میلان قطعی شد؟

ژان کلر تودیبو به احتمال زیاد با قراردادی 5 ساله به ارزش 25 میلیون یورو در انتقالات زمستانی راهی آث میلان خواهد شد.

انتقال مدافع بارسلونا به میلان قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"،  تودیبو ژانویه 2019 بود که از تولوز به بارسلونا پیوست. او به دلیل خودداری از تمدید قرارداد، چند ماهی از تولوز کنار گذاشته شده بود و در نهایت بارسا تصمیم گرفت این مدافع 19 ساله را در زمستان به خدمت بگیرد اما شرایط برای او تاکنون خوب پیش نرفته است.

 

 

 

1378509

 

 

تودیبو در  بازی هایی که به میدان رفته، نتوانسته رضایت کادر فنی را جلب کند و گفته می شود ارنستو والورده ترجیح می دهد که برای آینده، روی رولاند آرائوخو مدافع اروگوئه ای تیم دوم باشگاه حساب باز کند تا تودیبو.

در ایتالیا اطمینان دارند که تودیبو زمستان راهی میلان خواهد شد. گاتزتا دلو اسپورت خبر از توافق نهایی این مدافع با میلان داده و کالچومرکاتو نیز ادعا کرده است که رقم انتقال او 25 میلیون یورو خواهد بود.

میلان در این راه موفق شده بایرلورکوزن را شکست دهد. تیم آلمانی نیز خواهان تودیبو بود ولی او بازی در سری آ برای روسونری را به بوندسلیگا ترجیح داد. تودیبوی 19 ساله فصل جاری تنها در 177 دقیقه برای بارسا به میدان رفته و با توجه به وضعیت بد میلان در خط دفاعی که اخیرا 5 گل از آتالانتا دریافت کرد و در 17 بازی آمار ضعیف 21 گل خورده برایش به ثبت رسیده، سران باشگاه تقویت این منطقه را در اولویت قرار داده اند.

اولین بازی میلان در سال جدید، ششم ژانویه برابر سامپدوریا خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها