کد خبر : 1657858 | 03 دی 1398 ساعت 14:31 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آلبی سلسته:

مانع تبعیض بین مسی و ملی‌پوشان آرژانتین شدیم

لیونل اسکالونی معتقد است که در تیم ملی فضایی ایجاد کرده اند که بین مسی و دیگر بازیکنان ملی پوش آرژانتین هیچ تمایزی وجود نداشته باشد.

مانع تبعیض بین مسی و ملی‌پوشان آرژانتین شدیم

به گزارش"ورزش سه"، لیونل اسکالونی پس از جام جهانی 2018 به طور موقت هدایت آرژانتین را پذیرفت و با کسب نتایج خوب قراردادش را قطعی کرد. او آلبی سلسته را در کوپا آمه ریکا 2019 برزیل به مقام سوم رساند و هدف او قهرمانی در کوپای 2020 و نیز رساندن آرژانتین به جام جهانی 2022 است. برای این راه او لیونل مسی را در اختیار دارد و فوق ستاره بارسا که باانگیزه تر از همیشه است، می تواند کمک فراوانی به این سرمربی جوان کند.

 

 

1417560

 

 

اسکالونی در مصاحبه با فاکس اسپورتس و در مورد مسی گفت:« در داخل زمین، مسی یک بازیکن غیر قابل بحث است و یک فوق ستاره که نظیر ندارد ولی بیرون زمین، مسی هم یک بازیکن مثل دیگر بازیکنان است. موفق شدیم از تبعیض بین او و دیگران جلوگیری کنیم و مسی به شکلی عالی با تیم همراه شده است.

سعی ما بر این بود که جدای از کیفیت و توانایی های هر بازیکن درون زمین، در بیرون میدان و در اردوها فضایی ایجاد کنیم که هیچکس بر دیگری برتری نداشته باشد. مسی پس از محرومیت به جمع ما اضافه شد و تیم را از یک سطح به سطحی دیگر ارتقا داد. با او شرایط مان از همیشه بهتر است و معتقدم در شش ماه اخیر تیم به یک بلوغ خوب رسیده است.»

 

پیشرفت آرژانتین:«بله؛ توانسته ایم اخیرا بازی های باخته را ببریم که در چند مدت اخیر سابقه نداشت و این نشان می دهد که تیم از لحاظ ذهنی به شرایط مطلوبی رسیده است. مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی دشوارترین است. حتی سخت تر از اروپا چون برخی مواقع باید از یک منطقه سرد به یک منطقه گرم بروید و چند بازی نیز در ارتفاعات باید انجام دهید که کار را برای هر تیمی سخت می کند. هدف نهایی همه ما صعود به جام جهانی است و کسی چه می داند؛ حتی فتح این رقابت ها.»

 

 

1414382

 

دیدگاه‌ها