کد خبر : 1657888 | 03 دی 1398 ساعت 16:27 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بهبودی سلیمی و رسیدن به ترکیب اصلی

خط دفاعی تراکتور به روزهای اوج برگشت

در هفته های اخیر مصدومیت سلیمی باعث شده بود تا یک هافبک دفاعی تراکتوری ها در قلب خط دفاعی به میدان برود.

خط دفاعی تراکتور به روزهای اوج برگشت 

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که تراکتوری ها در هفت دیدار ابتدایی خود در لیگ نوزدهم، با ترکیب محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، میثم تیموری و مهدی تیکدری در خط دفاعی به میدان رفتند به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان قلب دفاع بالاجبار تغییراتی در ترکیب دفاعی خود وارد کردند و این هم یکی از دلایلی بود که آنها نتوانستند استحکام بازی های ابتدایی را در دیدارهای میانی نیم فصل داشته باشند. 

 

انتخاب مصطفی دنیزلی برای پر کردن جای ایمان سلیمی، هافبک دفاعی این تیم بود و به همین دلیل رضا اسدی در کنار سه مدافع دیگر قرار گرفت. اتفاقی که در چهار بازی پشت سر هم جواب نداد اما به مرور اسدی که اصلا یکی از هافبک دفاعی های خوب فوتبال ایران محسوب می شود با دیگر مدافعان این تیم هماهنگ شد و تبریزی ها موفق شدند در دیدارهای مهمی همچون بازی با فولاد و نفت مسجدسلیمان با موفقیت بازی را به پایان برسانند. 

 

اما امروز و در ترکیب تراکتوری ها همان اتفاق ابتدای فصل افتاد و در حالی که ایمان سلیمی بهبودی خود را برای حضور در ترکیب اصلی پیدا کرد باز هم به جمع یازده نفر اصلی راه یافت تا درکنار خانزاده زوج قلب دفاعی تیم را تشکیل دهند و البته با حضور تیکدری در دفاع راست و تیموری در دفاع چپ نیز همان بازیکنان دوران اوج تراکتوری ها در هفته هایی که دروازه این تیم بسته می ماند پا به میدان بگذارند.

دیدگاه‌ها