کد خبر : 1657976 | 03 دی 1398 ساعت 23:20 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

گاف بزرگ ریاض محرز در مورد آینده هافبک سیتی

ریاض محرز، ستازه الجزایری منچسترسیتی به اشتباه خبر از جدایی فرناندینیو در پایان فصل داد.

گاف بزرگ ریاض محرز در مورد آینده هافبک سیتی

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز امروز به همراه بنجامین مندی، مدافع سیتی مصاحبه ای با شبکه اسکای اسپورتس انجام داده و به اشتباه خبر از جدایی فرناندینیو، هافبک باتجربه و برزیلی منچسترسیتی در پایان فصل داد.

 

1463682

 

قرارداد فرناندینیو در فصل تابستان سال بعد به پایان می رسد و در هفته های اخیر اخباری در مورد ابراز علاقه پپ گواردیولا به تمدید قرارداد فرناندینیو برای یک فصل دیگر منتشر شده بود، اما ریاض محرز فاش کرد که این آخرین فصل حضور بازیکن باتجربه برزیلی در رختکن منچسترسیتی است.

 

1463636

 

مجری شبکه اسکای اسپورتس مسابقه ای برگزار کرده و از ریاض محرز و بنجامین مندی سوال می پرسید و هر کدام زودتر پاسخ سوال را می دادند برنده می شدند. هنگامیکه مجری سوال کرد کدام بازیکن در فصل تابستان خبر از جدایی از سیتی در سال بعد داده، ریاض محرز از داوید سیلوا و فرناندینیو نام برد. البته خود داوید سیلوا چند ماه قبل اعلام کرده بود که در پایان این فصل از سیتی جدا خواهد شد، اما کسی از آینده فرناندینیو خبر نداشت و وقتی ریاض محرز مرتکب این اشتباه شد، بنجامین مندی به او نگاه کرده و خندید تا ستاره الجزایری سیتی تازه متوجه اشتباه خود بشود.

دیدگاه‌ها