کد خبر : 1658011 | 04 دی 1398 ساعت 10:37 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

مارک ویلموتس؛ بدون خبر و بدون مصاحبه (عکس)

مارک ویلموتس که حالا باید به او بگوییم سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خیلی اهل اعلام خبر از آخرین وضعیتش و کلا اهل مصاحبه نیست.

به گزارش "ورزش سه"، خیلی ها اینروزها دوست دارند بدانند تکلیف مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال چه شده است. قراردادی که از سوی این مربی فسخ شده آیا مورد تایید فیفا قرار گرفته است و یا فدراسیون فوتبال جدا از دو میلیون دلاری که به او داده باز هم باید به این مربی غرامت بدهد. اما مارک ویلموتس همانطور که پیش تر هم گفته بود کار را به وکلای حقوقی اش سپرده و بر خلاف فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته مصاحبه نکند.

 

با این حال مارک ویلموتس از باخت به بحرین و عراق خیلی هم ناراحت نیست. به هر صورت این اتفاق یک اتفاق فوتبالی است. او منتظر تعیین وضعیت قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران و قرار گرفتن در موقعیت تازه برای ادامه مربیگری است. عکسی که او به بهانه کریسمس منتشر کرده در نوع خود جالب است به این خاطر که او برای اولین بار عکس خانواده اش را منتشر کرده است. مارک ویلموتس اگر هنوز سرمربی ایران بود و بازی با بحرین و عراق را هم برده بود این عکس حکایت دیگری برای ما داشت و قطعا خنده های بر لب سرمربی با تحسین مواجه می شد اما اکنون همه از این مربی خاطره بد در ذهن ساخته اند. باخت به بحرین و عراق و بازگشت به روزهای بد گذشته دستاورد تلاش این مربی برای فوتبال ایران بوده است.

 

 

1463711

دیدگاه‌ها