کد خبر : 1658017 | 04 دی 1398 ساعت 11:10 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف: سر الکس خودش بوقلمون سرو می‌کرد!

دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد درباره سنت‌های مراسم کریسمس در این باشگاه توضیح داده و می‌گوید همیشه سر الکس فرگوسن بوده که بوقلمون کبابی را بین بازیکنها تقسیم می‌کرده.

برباتوف: سر الکس خودش بوقلمون سرو می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف، اسطوره بلغار باشگاه منچستریونایتد درباره سنت‌ها و نحوه اجرای مراسم کریسمس در این تیم توضیحاتی داده و می‌گوید وظیفه بریدن و تقسیم بوقلمون کباب‌شده همیشه به عهده سر الکس فرگوسن بوده است. صحبت‌های برباتوف درباره جزئیات مراسم کریسمس در کرینگتون، مجموعه تمرینی باشگاه، برای هواداران این تیم بسیار جالب توجه بوده است.

 

1463718

 

در انگلیس همیشه به فاصله کمی بعد از روز کریسمس، در روز معروف به باکسینگ‌دی، مسابقات فوتبال برگزار می‌شود و به همین علت بسیاری از فوتبالیست‌ها نمی‌توانند کریسمس را در کنار خانواده‌هایشان سپری کنند. ولی برباتوف می‌گوید شیاطین سرخ در هر صورت، در مقر تمرینی خود مراسم جشن را برگزار می‌کرده‌اند.

 

برباتوف در این باره گفت:" وقتی من در یونایتد بودم این روزها همیشه خاص بود. ما بعد از تمرین به غذاخوری می‌رفتیم تا شام کریسمس بخوریم و سر الکس و اعضای کادر فنی‌اش غذا را برای ما سرو می‌کردند. این سنت قشنگی بود چون احساس می‌کردیم همه مثل یک خانواده هستیم. ما با هم شوخی می‌کردیم و آواز می‌خواندیم. اینکه سرمربی تیم برایمان غذا می‌آورد و غذا را تقسیم می‌کرد خیلی لذت‌بخش بود".

 

دیدگاه‌ها