کد خبر : 1658023 | 04 دی 1398 ساعت 12:05 | 201.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اینتر در اولویت

گزینه های بارسا در 2020؛ بلوگرانا ترسناک تر از همیشه(عکس)

روزنامه اسپورت کاتالونیا از اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در سال 2020 رونمایی کرد.

گزینه های بارسا در 2020؛ بلوگرانا ترسناک تر از همیشه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان تیم خود را با بازیکنانی نظیر آنتوان گریزمان و فرانکی دی یونگ تقویت کرد. با این وجود اما به نظر می رسد که آبی اناری ها در بخش هایی از زمین با مشکل بالا رفتن سن بازیکنان خود مواجه شده اند.

 

 

1463727

 

 

در خط دفاعی، جرارد پیکه حضور دارد که حالا 32 ساله شده و بارها اذعان داشته که ممکن است طی سال های آینده از فوتبال خداحافظی کند. در خط هافبک نیز سرخیو بوسکتس توانایی سال های گذشته را ندارد. همچنین بارسا بعد از جدایی آندرس اینیستا و ژاوی، با فقدان خلاقیت در خط هافبک خود روبرو شده است؛ موضوعی که باعث شده آن ها در این پست به شدت نیاز به بازیکن داشته باشند. بلوگرانا در خط حمله نیز با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. لوئیس سوارز در ماه ژانویه 33 ساله خواهد شد و به همین خاطر به یک جایگزین مطمئن نیاز دارد. از سوی دیگر لیونل مسی نیز 32 ساله است و بارسلونا نمی تواند مثل گذشته روی این فوق ستاره خود فشار وارد کند.

 

 

1460075

 

 

همه این مسائل باعث شده که مسئولان باشگاه کاتالونیایی تیم خود را نیازمند تقویت ببینند. در همین رابطه نشریه اسپورت شماره امروز خود را به اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در سال 2020 اختصاص داده است. اسپورت با تیتر " خلاصه 2020" به این موضوع اشاره کرده و در گزارش خود آورده است: " جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، با سایر مسئولان این تیم جلساتی را درباره نقل و انتقالات برگزار کرده و مقرر شده که بارسا در ژانویه 75 میلیون یورو برای تقویت خود هزینه کند؛ همچنین بازیکنانی نیز به فروش خواهند رسید. اولویت بارسلونا تقویت خط هافبک خود و امضا با یک بازیکن در این پست است اما آن ها نیم نگاهی به خرید مهاجم نیز دارند و از لائوتارو مارتینز به عنوان گزینه مورد علاقه سران بلوگرانا یاد می شود."

 

 

 

1440977

 

دیدگاه‌ها