کد خبر : 1658036 | 04 دی 1398 ساعت 11:57 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال آقای گلی نیستم، زحمات بچه ها را به نتیجه رساندم

نوری: تا یکشنبه پولم را ندهند، از پارس جدا می شوم

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید در صورتی که مشکلات باشگاهش حل نشود، هفته آینده از این تیم جدا می شود.

نوری: تا یکشنبه پولم را ندهند، از پارس جدا می شوم

به گزارش "ورزش‌سه"، نماینده شهرستان جم در لیگ برتر روز گذشته با نتیجه سه بر یک پیکان را از پیش رو برداشت و جایگاه خود را در پایین جدول اندکی بهبود بخشید. محمد نوری کاپیتان باتجربه پارسی ها در این مسابقه ششمین گل فصلش را به ثمر رساند و نشان داد همچنان توانایی های فنی بالایی دارد.


او در خصوص بازی با پیکان به خبرنگار ما گفت: خداراشکرمی کنم که توانستیم یک برد شیرین به دست آوریم. با همه مشکلاتی که داریم، به عشق مردم بازی کردیم و واقعا مدیون این مردم هستیم. بچه ها عالی کار کردند و خوشبختانه توانستیم هواداران پارس جنوبی را خوشحال کنیم.
کاپیتان پارس جنوبی که دیروز تعداد گل های زده اش را به عدد 6 رساند، درباره شانسش برای آقای گلی لیگ تاکید کرد: هرگز دنبال آقای گلی نیستم. من یک هافبک هستم و خداراشکر می کنم 6 گل تا پایان نیم فصل زده ام. من فقط زحمات بچه ها را به گل تبدیل کردم و از این بابت که برای تیمم مثمرثمر بودم، خوشحالم.

 

1463532

 

نوری درباره اینکه بعد از گلزنی مقابل پیکان با انگشتانش عدد 6 نشان داد و با این حرکت نشان داد مقابل شاهین بوشهر هم با نشان دادن 5 هدف بدی نداشته، بیان کرد: من اصلا یادم نبود که پرسپولیس 5 گل به شاهین زده است. شادی گلم در آن بازی به خاطر پنجمین گلی بود که زده ام. 20 سال است فوتبال بازی می کنم و در هیچ تیمی حاشیه نداشتم. شاهین تیم هم استانی ما است و دیدید که بعد از گلزنی به پیکان هم 6 نشان دادم. فکر می کنم آن روز یک سوءتفاهم پیش آمد. من حتی زمانی که در پرسپولیس بودم هم برای استقلال کری نمی خواندم؛ چه برسد به شاهین بوشهر و هوادارانش.


او درباره مشکلات مالی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه اندکی به وعده هایشان عمل کردند و دست شان درد نکند. ما تا الان به عشق مردم بازی کردیم، چون مدیون آنها هستیم. شرایط سخت است و امیدوارم مسئولان به قول شان درباره یکشنبه آینده عمل کنند. قرار است تا یکشنبه هفته بعد مشکلات کامل برطرف شود. اگر این مشکلات تا یکشنبه رفع نشود، جدا می شوم. من تقریبا دو سال در خدمت پارس جنوبی بودم و به این مساله افتخار می کنم. منتی هم نیست اما باید مشکلم حل شود. اگر تا یکشنبه مشکلاتم حل نشود، قطعا جدا می شوم و دیگر بر خلاف میل باطنی ام در خدمت پارس جنوبی نخواهم بود. 

 

1463533


نوری در پایان افزود: امیدوارم شرایط پارس جنوبی روز به روز بهتر شود و از این پس بتوانیم بهتر کار کنیم. بچه ها باانگیزه کار کردند و امیدوارم پنجره نقل و انتقالات باز شود و با جذب نفرات مطرح شرایط مان خوب شود. نیم فصل دوم کار سخت تر می شود و باید شرایط خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها