کد خبر : 1658142 | 04 دی 1398 ساعت 20:43 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره نوشهر؛ دوباره فوتبال (عکس)

پس از سال ها یک بازی رسمی در ورزشگاه خاطره انگیز شهدا نوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال مازندران شاید این روزها با نام نساجی یکه تازی می کند اما قبل از لیگ برتری شدن نساجی‌چی ها و پیش از دیده شدن فوتبال شرق مازندران، این غرب‌نشینان بودند که توانستند زودتر به سطح اول فوتبال ایران برسند.

 

ایرسوتر و شموشک نوشهر سال ها در لیگ دسته اول حضور داشتند اما شموشک با اندیشه های مهندس درویش به لیگ برتر رسید. نوشهری ها به لیگ برتر رسیدند تا شموشک به یک برند تبدیل شود و از مرحوم درویش فقید به عنوان پدر فوتبال مازندران یاد شود.

 

شموشک موفق شده بود در طول حضورش در لیگ برتر پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و ... را در ورزشگاه شهدا شکست دهد تا این تیم در ذهن و خاطر هواداران فوتبال ماندگار شود. ورزشگاه شهدا نوشهر که به ورزشگاه شموشک معروف بود روزهای بازی شموشک جای سوزن انداختن نبود. ورزشگاهی که بزرگان زیادی از فوتبال ایران فوتبالشان را در آن یاد گرفته اند.

 

 

1463881

 

ورزشگاه خاطره انگیز نوشهری ها که بازسازی شده و چندماهی از افتتاح آن می گذرد سال هاست که با منحل شدن دو تیم ایرسوتر و شموشک بازی رسمی به خود ندیده است. اما حضور تیم فوتبال شهرداری نوشهر در رقابت های لیگ دسته سوم مجددا شور و حال فوتبالی را به نوشهر برگردانده است. نوشهری ها به شهرداری امیدوارند که مجدد روح فوتبالی در وجود این شهر بدمد.

 

1463880

 

پس از گذشت سال ها روز شنبه هفتم دی ماه شاهد یک دیدار رسمی در چارچوب رقابت های فوتبال ایران در ورزشگاه خاطره‌انگیز شهدا خواهیم بود. شهرداری نوشهر میزبان تیم ستاره سرخ کاشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها