کد خبر : 1658149 | 04 دی 1398 ساعت 20:55 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار نابینای قائم‌شهری تماشاگر برتر سال ۲۰۱۹ (عکس)

هوادار نابینا و متعصب تیم فوتبال نساجی عصر امروز از طرف سازمان ملی قهرمانان کشور به‌عنوان تماشاگر برتر ورزش کشور انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم تجلیل از جامعه ورزش توسط سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران ((یادواره سرلشکر پاسدار شهید علی‌اصغر وصالی و پیشکسوت ورزش و هنر مرتضی احمدی)) امروز ۴ دی ۹۸ در بخش‌های مختلف در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد.


که در این همایش محمد مسافری هوادار روشندل باشگاه نساجی مازندران به‌عنوان تماشاگر برتر سال ۲۰۱۹ ورزش کشور انتخاب شد.


همچنین در این مراسم به پاس فعالیت‌های فرهنگی باشگاه نساجی مازندران از کانون هواداران این باشگاه تقدیر شد و رضا نادری معاون فرهنگی باشگاه نساجی نیز عضو کمیسیون فرهنگی سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران شد.


در این مراسم که چهره های زیادی از جامعه هنری و ورزشی ایران در آن  شرکت داشتند از حسین کلانی پیشکسوت تیم ملی وباشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر به عمل آمد .


گفتی است در این همایش، شهاب عباسی به عنوان نماینده تیم فوتبال تراکتور، عباس اسماعیل بیگی به عنوان نماینده هواداران پرسپولیس، کیانوش گرامی از طرف جامعه هواداری والیبال و کریم قربانی نماینده هواداران ملوان نیز شرکت داشتند. ضمن اینکه رامین همتی نیز به عنوان نماینده جامعه طرفداری استقلال نیز دعوت شده بود که نتوانست خود را به این مراسم برساند .  

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها