کد خبر : 1658181 | 05 دی 1398 ساعت 09:37 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

پسر سرخ با پرشورها برابر کالدرون

جدال عاشقانه آقای شماره یک در آزادی با پرسپولیس

یکی از تقابل‌های ویژه این هفته در آزادی و در جدال دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران شکل خواهد گرفت.

جدال عاشقانه آقای شماره یک در آزادی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی در بازگشت دوباره به فوتبال ایران، این هفته برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. دروازه‌بان سابق تیم ملی که بعد از سال‌ها بازی در پرسپولیس راهی اروپا شد تا تجربه حضور در تیم‌هایی همچون روبین کازان روسیه، اسپورتینگ، پنافیل و ماریتیمو پرتغال و اسکیلسونا سوئد را پشت سر بگذارد، اکنون آماده یک تقابل ویژه با پرسپولیس خواهد بود.


حقیقی که همواره از تمایل قلبی خود به باشگاه پرسپولیس خبر داده بود، در شرایطی اینبار یک جدال عاشقانه را در آزادی مقابل شاگردان گابریل کالدرون پیش رو خواهد داشت که طی مدت کوتاه حضورش در نساجی به خوبی با هواداران پرشور این تیم رابطه برقرار کرده و به تمجید آنها پرداخته است. هوادارانی که علیرغم باخت‌های پیاپی این تیم و مشکلاتی که در نیم فصل اول پشت سر گذاشته‌اند هم ذره‌ای از حمایت خود کوتاه نیامده‌اند و این مساله شگفتی حقیقی را نیز در پی داشت تا او به تمجید آنها پرداخته و با کلمه "بی‌نظیر" در مورد آنها صحبت کند.


حقیقی که انتظار می‌رفت بعد از سال‌ها حضور در اروپا، در بازگشت به تیم محبوب خود بازگردد، با توجه به لیست گلرهای باشگاه سرخ که با حضور علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ پر است، در نهایت تصمیم به حضور در نساجی گرفته و در این مدت توانسته نمایش قابل قبولی نیز از خود به جا بگذارد و انتظار دارد در این دیدار نیز بتواند برای تیمش به عنوان یک بازیکن موثر، در مسیر دستیابی به نتیجه لازم تلاش کند. هرچند که با توجه به مشکلاتی که نساجی پشت سر می‌گذارد و غیبت چند مهره تاثیرگذار این تیم، به نظر می‌رسد او کار سختی در آزادی پیش رو داشته باشد.

دیدگاه‌ها