کد خبر : 1658182 | 05 دی 1398 ساعت 10:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تعطیلات کلینزمن در آمریکا؛ فقط پنج روز

روزنامه‌های آلمانی گزارش دادند که یورگن کلینزمن سرمربی جدید هرتابرلین، برای تعطیلات کریسمس به آمریکا سفرکرده تا به خانواده‌اش ملحق شود.

تعطیلات کلینزمن در آمریکا؛ فقط پنج روز

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی خبر دادند که یورگن کلینزمن سرمربی جدید هرتابرلین با توقف بوندس‌لیگا برای تعطیلات زمستانی این کشور را ترک کرده و راهی آمریکا شده تا به خانواده‌اش ملحق شود. با اینکه برخی رها کردن تیم توسط کلینزمن را با انتقاد مواجه کرده‌اند ولی اکثر هواداران هرتا می‌گویند کلینزی در این مدت روی تیم‌شان آنقدر تاثیر مثبت داشته که استحقاق یک تعطیلات را دارد.

 

1463941

 

کلینزمن پیش از ترک آلمان در پادکست رسمی باشگاه هرتا گفته بود:" من راستش دلم برای خانه و خانواده‌ام تنگ شده و خانواده‌ام در خانه‌مان منتظرم هستند". کلینزمن در زمان حضور در برلین 26 شب را در هتل سپری کرده و به گزارش رسانه‌های آلمانی حالا به آمریکا رسیده و در ویلای خود در کالیفرنیا استراحت می‌کند.

 

کلینزمن پیش از ترک برلین برای پیاده‌روی در بازارهای مخصوص این شهر، به پیاده‌روی در برلین دست زد و در این باره گفت:" می‌خواستم فضای کریسمسی را یک بار دیگر تجربه کنم و برای همین یک کلاه روی سرم گذاشتم و از هتل بیرون رفتم ولی مردم من را شناختند".

 

بر اساس این گزارش کلینزمن پنج روز دیگر به برلین برخواهد گشت و بلیط برگشت او برای روز 28 دسامبر رزرو شده است. ابتدا قرار بود کلینزمن تمرینات باشگاه هرتا را از روز 2 ژانویه کلید بزند ولی او با توجه به شرایط تیمش تصمیم گرفت روز شروع تمرینات را به 29 دسامبر منتقل کند. کلینزمن علت این تصمیم خود را اهمیت آمادگی جسمانی برای بازیکنان هرتا اعلام کرده است.

 

به گزارش روزنامه‌های برلینی، مادر و دو برادر کلینزمن برای جشن گرفتن کریسمس به آمریکا سفر نکرده و در آلمان ماندگار هستند.

 

دیدگاه‌ها