کد خبر : 1658200 | 05 دی 1398 ساعت 11:37 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: با تمام قوا سعی می‌کنیم ویلیان در چلسی بماند

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید این باشگاه برای امضای قراردادی جدید با ویلیان و نگه داشتن او در این تیم هر کاری لازم باشد خواهد کرد. لمپارد می‌گوید مذاکرات چلسی با ویلیان ادامه دارد.

لمپارد: با تمام قوا سعی می‌کنیم ویلیان در چلسی بماند

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی تایید کرد که ویلیان، ستاره برزیلی این تیم در حال مذاکره با باشگاه برای امضای قراردادی جدید است. ویلیان روز یکشنبه در جریان پیروزی 2-0 شاگردان لمپارد مقابل تاتنهام ستاره میدان بود و با درخششی خارق‌العاده هر دو گل بازی را به ثمر رساند تا نشان دهد در روزهای خوب خود می‌تواند برای چلسی چه مهره باارزشی باشد.

 

1463964

 

قرارداد فعلی ویلیان با چلسی تابستان آینده به پایان می‌رسد و او طبق قوانین می‌تواند از ماه ژانویه با باشگاه‌های دیگر مذاکره کرده و حتی با آنها پیش‌قرارداد امضا کند.

 

بارسلونا و یوونتوس به جذب ویلیان علاقه‌مند هستند و اینکه ویلیان می‌تواند در پایان فصل به راحتی چلسی را ترک کند، جذابیت او برای این دو باشگاه بزرگ را افزایش داده است. ولی لمپارد هم علاقه زیادی به این ستاره برزیلی دارد و تاکید کرد که از تلاشهای باشگاه برای نگه داشتن بازی‌ساز برزیلی با تمام قوا حمایت خواهد کرد.

 

1463963

 

لمپارد گفت:" ویلیان در حال مذاکره با باشگاه است و دارد درباره مسائل مالی با باشگاه صحبت می‌کند. ویلیان به نظر من فوق‌العاده است، به خصوص وقتی که مثل بازی چند روز پیش مقابل تاتنهام بازی می‌کند. او واقعا استعداد دارد. من حتی قبل از اینکه مربی چلسی شوم می‌دانستم او بااستعداد است".

 

دیدگاه‌ها