کد خبر : 1658205 | 05 دی 1398 ساعت 12:00 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادرسون و آلیسون؛ دروازه‌بانی برزیل در اوج

ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی می‌گوید با وجود رقابتی که در زمین فوتبال با آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول دارد در بیرون از زمین فوتبال، رابطه‌ خیلی خوبی بین آنها برقرار است.

ادرسون و آلیسون؛ دروازه‌بانی برزیل در اوج

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون و آلیسون، دروازه‌بانهای برزیلی دو تیم منچسترسیتی و لیورپول، علاوه بر رقابتی که به عنوان سنگربانهای اول باشگاه‌هایشان در لیگ برتر انگلیس دارند، در تیم ملی برزیل هم برای به تن کردن پیراهن شماره یک سلسائو با هم در رقابتی تنگاتنگ هستند. اما ادرسون می‌گوید این رقابت تنها به زمین فوتبال خلاصه می‌شود و آنها در زندگی عادی رابطه خیلی خوبی دارند.

 

1463969

 

ادرسون و آلیسون در سالهای اخیر به عنوان دو تا از بهترین دروازه‌بانهای دنیا شناخته شده‌اند ولی به نظر می‌رسد در حال حاضر آلیسون در رقابت با هموطنش اندکی از او پیشی گرفته باشد چرا که چند صباحی است پیراهن شماره یک تیم ملی برزیل به او تعلق دارد.

 

ادرسون ولی می‌گوید با وجود رقابت فوتبالی‌ای که در چند جبهه بین او و آلیسون وجود دارد، خارج از زمین فوتبال بین آنها هیچ تنشی وجود ندارد و این به نفع فوتبال برزیل است. ادرسون در این باره گفت:" رقابتی که بین من و آلیسون در بالاترین سطح فوتبال دنیا وجود دارد برای برزیل و همه دروازه‌بانهای برزیلی خبر خوبی است. آنها وقتی به اروپا نگاه می‌کنند می‌بینند دو دروازه‌بان کشورشان در دو تا از بزرگترین باشگاه‌ها در حال درخشش هستند. من نه تنها با آلیسون بلکه با فیرمینو و فابینیو هم رابطه خیلی خوبی دارم و این رقابتها فقط مختص زمین فوتبال است".

 

1463968

 

دروازه‌بان برزیلی سیتی در ادامه گفت:" ما وقتی روزهای تعطیل‌مان با هم همزمان می‌شود گاهی همدیگر را می‌بینیم و کباب درست می‌کنیم. البته با توجه به تعداد زیاد بازی‌ها و تمرینهای متعدد، پیدا کردن روزهای تعطیل برای ما واقعا سخت است ولی ما تا حالا چند بار این کار را کرده‌ایم. رقابت ما فقط در زمین فوتبال است".

 

دیدگاه‌ها