کد خبر : 1658320 | 06 دی 1398 ساعت 12:20 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریچارلیسون، گزینه یونایتد برای ماه ژانویه

منچستریونایتد برای ماه ژانویه پنج گزینه تهاجمی را در نظر گرفته و قصد جذب آنها را دارد. ریچارلیسون، هالند و دمبله مهمترین مهره‌های مد نظر شیاطین سرخ هستند.

ریچارلیسون، گزینه یونایتد برای ماه ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش میرر باشگاه منچستریونایتد برای ماه ژانویه به دنبال تقویت خود در فاز تهاجمی است و به همین دلیل پنج ستاره تهاجمی را در نظر گرفته است. بر اساس این گزارش ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون به همراه هالند، پدیده سالزبورگ و دمبله از مهمترین گزینه‌های یونایتد هستند.

1464235

با اینکه در بازی‌های اخیر یونایتد مهاجمین این تیم راشفورد، مارسیال و گرین‌وود نمایشهای خوبی داشته‌اند ولی کادر فنی شیاطین سرخ معتقد است نیاز به تقویت تیمش در خط حمله دارد. میرر به یک فهرست پنج نفره اشاره می‌کند که کادر فنی یونایتد به مدیریت باشگاه ارائه داده که در این فهرست، ریچارلیسون از اورتون، ارلینگ هالند از سالزبورگ و موسی دمبله از لیون به عنوان نامزدهای اصلی معرفی شده‌اند.

1464238

پیش از این شایعاتی درباره ابراز علاقه یونایتد و تلاش این تیم برای جذب هالند و دمبله مطرح شده بود ولی نام ریچارلیسون کمتر به عنوان یکی از گزینه‌های جدی یونایتد مطرح بوده است. این در حالی است که مارکو سیلوا، سرمربی سابق اورتون پیش از اخراج خود از این تیم فاش کرده بود که یونایتد برای جذب ریچارلیسون برنامه‌هایی دارد.

دیدگاه‌ها