کد خبر : 1658503 | 07 دی 1398 ساعت 10:55 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

خسرو با سرعت در مسیر مربیگری

خسرو‌ حیدری را باید یکی از بهترین و ‌بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال و فوتبال ایران نامید. بازیکنی که در استقلال به تمام آنچه در فوتبال بود رسید و در تیم ملی هم توانست با حضور در جام جهانی به این آرزوی بزرگ هر فوتبالیست جامه عمل بپوشاند.

خسرو با سرعت در مسیر مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو که از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ آبی پوشان است بعد از خداحافظی از فوتبال توانست با سرعت بالایی مراحل مربیگری را طی کند. حیدری پس از کنار گذاشتن فوتبال بدون حاشیه و سر و صدا در مدت خیلی کوتاهی که نشان از هوش بالای او در مربیگری دارد توانسته مدارک عالی مربیگری را کسب کند.

 

خسرو حیدری مربیگری


خسرو بلافاصله پس از جدایی اش از فوتبال ابتدا توانست در کلاسهای مربیگری C آسیا حضور پیدا کند و پس از آن بلافاصله در کلاسهای مربیگری B آسیا حضور پیدا کرد و توانست با نمرات بالایی در این کلاسها به موفقیت برسد.


یکی از نزدیکان حیدری به ورزش سه گفت: خسرو پس از آنکه مدارک مربیگری را در ایران کسب کرده به فکر حضور در کلاسهای مربیگری در اروپا است. اگرچه وی همین الان هم می تواند روی نیمکت لیگ برتر یا لیگهای دیگر بنشیند و منع قانونی برای این موضوع ندارد، اما ترجیح داده تا با حضور در یکی از کلاس‌های پیشرفته اروپایی دانش خود را افزایش دهد تا بتواند با گذراندن کلاسهای پروفشنال مربیگری فوتبال با قدرت کار مربیگری اش را شروع کند.


گفتنی است خسرو حیدری در بازی استقلال مقابل پیکان در نبود کادر فنی این تیم با حضور در رختکن استقلال به همبازی های سابق خودش انرژی و انگیزه داد که با استقبال هواداران و همچنین بازیکنان استقلال نیز روبرو شد.

 

1464575

 

دیدگاه‌ها