کد خبر : 1658581 | 07 دی 1398 ساعت 17:04 | 82.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان نیم‌فصل با پیروزی و رتبه سوم؛

پیکان 2- تراکتور3؛ جوری که دنیزلی باید بازی می‌کرد!

روند درخشان بردهای شاگردان الهامی این هفته هم مقابل پیکان ادامه یافت و آنها با شرایط خوبی به استقبال تعطیلات لیگ رفتند.

پیکان 2- تراکتور3؛ جوری که دنیزلی باید بازی می‌کرد!

 

به گزارش "ورزش سه"، پیکان بعد از تساوی ارزشمندی که مقابل استقلال به دست آورد، در سه دیدار اخیرش سه باخت متحمل شد، اما آنها برای فرار از جمع قعرنشینان قبل از تعطیلات زمستانی امید زیادی به کسب امتیاز و حتی برتری مقابل تراکتور در بازی امروز داشتند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند و در حالی که گل اول بازی را به ثمر رسانده و یک بار هم مسابقه را مساوی کردند، اما در نهایت مغلوب شاگردان ساکت الهامی شدند تا سرخ پوشان تبریزی با کسب چهارمین برد پیاپی به روند فوق‌العاده خود ادامه دهند و بالاتر از استقلال و شهرخودرو به رده سوم جدول صعود کنند.

 


معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر؛ شنبه: 98/10/07 ؛ ساعت: 15
استادیوم: شهدای شهرقدس/ تماشاگر: 5500 نفر
داور: پیام حیدری؛ کمک‌ها: حسن ظهیری و مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: فرهاد فرهادپور/ کمک داوران پشت دروازه: محمدحسین ترابیان و سید علی‌اصغر مومنی/ ناظر: ابوطالب طاهریان.

 

 

اخطار


اشکان دژاگه(24) از تراکتور

سید مهران موسوی(59) از پیکان

مهدی تیکدری(90) از تراکتور

 


پیکان تهران


مهدی امینی
حجت حق‌وردی
سید مهران موسوی(89- ابراهیم صالحی)
علی حمودی
سید محمد ستاری
حسین پورامینی
امیرحسین کریمی
سعید واسعی(83- میلاد شیخی‌سلیمانی)
جلال‌الدین علی‌محمدی
فراز امامعلی
شهریار مغانلو
سرمربی: حسین فرکی

 


تراکتور تبریز


محمدرشید مظاهری
محمدرضا خانزاده
ایمان سلیمی
مهدی تیکدری
میثم تیموری
اکبر ایمانی
رضا اسدی
مسعود شجاعی
اشکان دژاگه(4+90- ویلیان میمبلا)
ساسان انصاری(89- مازولا)
مربی: ساکت الهامی

 

 

 

شرح گل

 


پیکان 1 - تراکتور صفر (دقیقه 52: جلال‌الدین علی‌محمدی): پنالتی اعلام شده به سود پیکان را جلال علی‌محمدی با شوت محکم به سمت چپ دروازه زد و برخلاف روند مسابقه، تیمش را به گل اول مقابل تراکتور رساند.

 

پیکان 1 - تراکتور 1 (دقیقه 53: ساسان انصاری): پاس در عمق زیبای مسعود شجاعی مدافعان پیکان را فریب داد و به ساسان انصاری رسید تا او با یک ضربه بغل پای دقیق گل اول تراکتور را به ثمر برساند.

 

پیکان 1 - تراکتور 2 (دقیقه 62: مسعود شجاعی): سانتر زیبا و کوتاه اشکان دژاگه از جناح راست زمین را مسعود شجاعی با ضربه سر تماشایی که امینی را در دفع توپ ناکام گذاشت، تبدیل به گل کرد تا تراکتور پیش بیفتد.

 

 

1464687

 

 

پیکان 2 - تراکتور 2 (دقیقه 78: شهریار مغانلو): سانتر زیبای علی حمودی از سمت راست زمین را شهریار مغانلو بالاتر از مدافعان تراکتور با ضربه سر زد تا گل تساوی پیکان به نام او ثبت شود.

 

پیکان 2 - تراکتور 3 (دقیقه 87: مسعود شجاعی): در حالی که مهدی امینی در مرکز دروازه پیکان ایستاده بود، مسعود شجاعی توپ را به سمت راست زد و گل سوم تراکتور را به ثمر رساند.

 

 

 

لحظات حساس

 

دقیقه 6: شوت زمینی میثم تیموری از پشت محوطه جریمه در اختیار امینی قرار گرفت.

دقیقه 14: پرتاب اوت بلند حاج‌صفی از سمت راست زمین با ضربه سر انصاری به اسدی رسید که پاس در عرض او را مدافعان پیکان سراسیمه دفع کردند.
دقیقه 14: شوت پشت محوطه دژاگه به موسوی برخورد کرد و دور شد.
دقیقه 19: امامعلی پشت مدافعان تراکتور صاحب توپ شد که شوت پای چپ محکم او را مظاهری به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 20: تراکتور حمله خطرناک و سریعی از سمت چپ محوطه جریمه پیکان به وجود آورد که پاس به عقب برای احسان حاج‌صفی را او با نفوذ و دریبل دو مدافع مقابل خود تبدیل به گل کرد، اما در این صحنه داور به طرز مشکوکی خطای هند حاج‌صفی را تشخیص داد تا این گل مردود اعلام شود.

 

1464691

 


دقیقه 21: شوت راه دور اکبر ایمانی را امینی در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 30: شوت راه دور و تماشایی حاج‌صفی را امینی با واکنش زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 37: پاس به عقب دژاگه و شوت پای چپ خطرناک رضا اسدی را امینی در حالت درازکش راهی کرنر کرد.
دقیقه 38: دژاگه قصد داشت با شوت روی پا گلزنی کند که ضربه او به تور کنار دروازه پیکان اصابت کرد.

دقیقه 45: ضربه ایستگاهی مغانلو از پشت محوطه جریمه تراکتور خطری روی دروازه این تیم به وجود نیاورد و به بیرون رفت.

 

 

1464658

 

 

دقیقه 47: حاج‌صفی حرکت سریعی از سمت چپ زمین انجام داد و با سانتر چیپ تماشایی، مسعود شجاعی را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی شوت او را امینی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 50: بعد از پاس در عمق مغانلو، ایمان سلیمی در محوطه جریمه تراکتور روی امامعلی مرتکب خطا شد تا داور به سود پیکان اعلام پنالتی کند.

دقیقه 55: ارسال کوتاه دژاگه و ضربه سر اسدی به شکل خطرناکی از روی دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 60: شوت پای چپ حاج‌صفی از کنار دروازه پیکان عبور کرد.

دقیقه 62: ساسان انصاری اعتقاد به برخورد توپ با دست علی حمودی و پنالتی داشت، اما حیدری بازی را دنبال کرد.

دقیقه 77: پاس در عرض تیکدری و شوت ناگهانی و خطرناک ساسان انصاری را امینی به زیبایی به کرنر فرستاد.
دقیقه 77: شوت فنی حاج‌صفی با فاصله زیادی از دروازه پیکاه راهی اوت شد.

دقیقه 80: مسعود شجاعی به زیبایی از بین حمودی و پورامینی عبور کرد و وارد محوطه جریمه پیکان شد، اما حق‌وردی روی او مرتکب خطا شد تا تراکتور صاحب ضربه پنالتی شود.
دقیقه 81: اشکان دژاگه در بدترین زمان ممکن تعادل خود را از دست داد و پنالتی به دست آمده برای تراکتور را به طرز عجیبی به آسمان زد.

دقیقه 86: پاس در عمق چشم‌نواز رضا اسدی از میانه زمین در محوطه جریمه پیکان به ساسان انصاری رسید که این مهاجم در برخورد با مهدی امینی، دروازه‌بان پیکان نقش بر زمین شد تا داور برای سومین بار در این مسابقه و دومین بار به سود تراکتور اعلام پنالتی کند.

 

 

 

1464690

 

 

 

بهترین بازیکن


مسعود شجاعی که در دیدارهای اخیرشان به روزهای اوج و درخشان خود بازگشته، امروز هم تاثیرگذارترین بازیکن تراکتور مقابل پیکان بود؛ او علاوه بر اینکه در میانه زمین به بازی تیمش نظم داد و در خلق موقعیت‌ها با پاس‌های در عمق و سانترهای خطرناک تاثیرگذار بود، یک پاس گل زیبا به ساسان انصاری داد، یک گل تماشایی با ضربه سر زد، یک پنالتی گرفت و یک گل دیگر هم از روی نقطه پنالتی زد تا بیشترین نقش را بین بازیکنان در جریان برد ارزشمند تیمش برابر پیکان داشته باشد.

 

 

اتفاق ویژه


تراکتور که با مصطفی دنیزلی روزهای تلخی تجربه کرده و به میانه جدول رفته بود، پس از یک مساوی و چهار باخت، در سه هفته گذشته با ساکت الهامی به روزهای اوجش بازگشت و توانست سه برد مهم و حیاتی مقابل فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو به دست آورد که امروز هم موفق شد در یک دیدار دشوار دیگر مقابل شاگردان باانگیزه حسین فرکی به برد برسد تا با حضور در رده سوم جدول به استقبال تعطیلات برود.

 

 


در حاشیه


* هواداران تراکتور حضور خوبی در این مسابقه داشتند و به شدت مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند.

* در دقیقه 4 پس از ارسالی که دژاگه از روی ضربه ایستگاهی انجام داد، برخوردی بین رضا اسدی و مهدی امینی اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت جزئی دروازه‌بان پیکان شد.
* تماشاگران تراکتور از ابتدای بازی با شور و حرارت خاصی مشغول تشویق هستند.

* در دقیقه 24 دژاگه پشت مدافعان پیکان روی پاس بلند حاج‌صفی صاحب توپ شد و قصد داشت با دست توپ را مهار کرده و تبدیل به موقعیت کند ولی در این صحنه داور به او کارت زرد نشان داد تا صدای اعتراض تراکتوری‌ها بلند شود.

* حسن ظهیری، کمک داور اول مسابقه در دقیقه 32 در صحنه مشکوکی آفساید حاج‌صفی را اعلام کرد که این اتفاق با اعتراض شدید تماشاگران تراکتور و شجاعی همراه بود.
* در دقیقه 33 مغانلو در محوطه جریمه تراکتور نقش بر زمین شد که پیام حیدری در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* در دقیقه 44 ضربه ایستگاهی علی‌محمدی از میانه زمین را تیموری در حالی که معتقد به حضور مغانلو در آفساید بود، دست خود را به سمت بالا برد که توپ به طرز عجیبی با دست او برخورد کرد تا پیکان صاحب یک ضربه آزاد خطرناک شود.

دیدگاه‌ها