کد خبر : 1658593 | 07 دی 1398 ساعت 15:31 | 116.8K بازدید | 0 دیدگاه

در یک مصاحبه در شهر دبی

رونالدو زمان خداحافظی اش را مشخص کرد

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای پیرامون زمان خداحافظی اش از فوتبال صحبت کرد.

رونالدو زمان خداحافظی اش را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می شود. او همچنین به خاطر درخشش فوق العاده در منچستریونایتد و رئال مادرید، پنج بار جایزه توپ طلا را از آن خود کرده.  این 34 ساله تا به این جای حرفه خود پنج قهرمانی اروپا و شش قهرمانی لیگ را کسب کرده است. این ستاره پرتغالی با تیم ملی کشورش نیز به مقام قهرمانی یورو 2016 دست یافته بود تا به نوعی کارنامه پربار خود را تکمیل کرده باشد.

 

کریستیانو رونالدو حالا 34 ساله است و رفته رفته به پایان دوران فوتبال خود نزدیک می شود. این ستاره پرتغالی در همین رابطه مصاحبه ای انجام داده است.

 

خداحافظی از فوتبال

 

چند سال پیش سن خداحافظی از فوتبال بین 30 تا 32 سال بود اما حالا شما می توانید بازیکنانی را پیدا کنید که تا 40 سالگی بازی می کنند. زمانی که بدن من دیگر به درستی جواب ندهد، آن موقع لحظه خداحافظی من از فوتبال خواهد بود. موفقیت من در فوتبال به خاطر سخت کوشی و تلاش من بوده است.

 

 

1464080

 

 

یادگیری

 

"من به شکل مداوم برای افزایش توانایی های جسمی‌ و ذهنی خودم تلاش می کنم. آرزوی من این است که بعد از فوتبال به تحصیلاتم ادامه دهم. من همواره در تلاش هستم تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم. این همان چیزی است که من همواره برای آن تلاش می کنم. همیشه به دنبال یادگیری هستم چرا که دوست دارم به سوالات ذهنم پاسخ دهم. ما باید بهترین چیزها را یاد بگیرم و همین موضوع بخش مهمی از دلایل دستاوردهای امروز من بوده است."

 

رژیم غذایی و بدن آماده

 

زندگی ما مبتنی بر تعادل است. شما می توانید تمام غذاهای دلخواه تان را بخورید اما در عوض ورزش کنید؛ مهم تر این که نباید چیزهایی که به شما آسیب می رساند را مصرف کنید. من بدنم را 100 درصد می دانم و همیشه رژیم غذایی ام را حفظ می کنم؛ موضوعی که باعث شده من بدن متفاوتی داشته باشم. همه روش زندگی من را می دانند. زندگی من به فوتبال اختصاص دارد.

 

 

1455529

 

 

ثبات 15 ساله

 

حفظ فرم خوب من در 15 سال گذشته به دلیل پشتکار بالای من بوده است. من دوست ندارم که این صحبت هایم به عنوان خودشیفتگی تلقی شود. عشق به فوتبال اصلی ترین انگیزه برای رسیدن به افتخارات است. هیچ رمز و راز خاص و ویژه ای درباره موفقیت من یا سایر موفقیت ها وجود ندارد. این در واقع یک فداکاری بزرگ برای خودتان است.  در سن 34 سالگی من هنوز هم برای کسب افتخارات فرم خوبی دارم."

 

 

دیدگاه‌ها