کد خبر : 1658704 | 07 دی 1398 ساعت 23:49 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سابق یونایتد در تیررس اینتر

متئو دارمیان مدافع باتجربه و ایتالیا پارما مورد توجه اینتر قرار گرفته است.

مدافع سابق یونایتد در تیررس اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج درخشان نراتزوری در نیم فصل اول زیر نظر آنتونیو کونته، مدیران این تیم به او وعده دادند در فصل زمستان برای جذب بازیکنان جدید و بر طرف کردن نقاط ضعف این تیم اقدام خواهند کرد و جذب یک مدافع کناری در دستور کار مدیران این تیم قرار گرفته است.

 

1464786

 

اینتر ابتدا در تلاش برای جذب مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی و 28 ساله چلسی بود، اما آبی های لندن برچسب حداقل 40 میلیون یورویی روی این بازیکن قرار دادند تا اینتر از خرید شاگرد سابق آنتونیو کونته منصرف شود.

 

در ادامه اخباری در مورد احتمال انتقال لایوین کورزاوا از پاری سن ژرمن نیز مطرح شد، اما گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد احتمال انتقال متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی که در تابستان امسال از منچستریونایتد راهی پارما شد نیز به اینتر وجود دارد.

 

اخبار حاکی از احتمال جدایی دیگو گودین، مدافع باتجربه و اورگوئه ای اینتر تنها بعد از یک نیم فصل بازی کردن برای نراتزوری است. گودین در تابستان امسال و از اتلتیکومادرید راهی سری آ شد، اما حالا قصد جدایی داشته و می خواهد به باشگاه سابق خود بازگردد. متئو دارمیان می تواند در پست دفاع راست در دفاع سه نفره بازی کند و چنین بازیکنی می تواند گره گشای کار آنتونیو کونته باشد. به هر ترتیب اینتر قطعا در فصل زمستان برای خرید یک مدافع کناری اقدام خواهد کرد و در حال حاضر به نظر می رسد متئو دارمیان جدی ترین گزینه باشد.

 

دیدگاه‌ها