کد خبر : 1658745 | 08 دی 1398 ساعت 10:40 | 107.5K بازدید | 1 دیدگاه

هواداران والورده را نمی خواهند؛

بارسلونا و نوکمپ؛ دلباخته یورگن کلوپ! (عکس)

یورگن کلوپ، گزینه مطلوب هواداران بارسلونا برای هدایت این تیم به شمار می آید.

بارسلونا و نوکمپ؛ دلباخته یورگن کلوپ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سال 2019 را به شکل مطلوبی به پایان رساند و با توجه به تساوی بدون گل رئال مادرید در بازی خانگی برابر بیلبائو، در نهایت بارسلونا با دو امتیاز اختلاف صدرنشین شد و بالاتر از رقیب دیرینه قرار گرفت. همچنین بارسا چندی قبل با اقتدار و به عنوان صدرنشین از گروه دشوار خود در لیگ قهرمانان به مرحله حذفی صعود کرد، اما مجموع این عوامل نیز باعث رضایت هواداران بارسلونا از عملکرد ارنستو والورده نشده است.

 

نشریه موندو دیپورتیوو هفته گذشته و پیش از دیدار برابر آلاوس خواهان نطرسنجی از هواداران رسمی بارسلونا در مورد آینده ارنستو والورده شده و جالب اینجاست که علیرغم این نتایج خوب، این 300 عضو تصادفی در این نظرسنجی بیشتر علاقمند به جدایی والورده و استخدام یک سرمربی جدید بودند. اولین بار در تابستان و در تاریخ 22 ژوئن این نظرسنجی انجام شد و در آن مقطع حدود 65 درصد هواداران بارسا خواهان برکناری والورده شدند و حالا این روند افزایش یافته است.

 

1464920

 

جالب اینجاست که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول با 33 درصد آرا جدی ترین گزینه هواداران بارسلونا برای جانشینی والورده است. یورگن کلوپ که در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و با مرسی سایدی ها فاتح لیگ قهرمانان شده است، فصل گذشته بزرگ ترین کابوس یک سال اخیر هواداران بارسلونا را رقم زده و لیورپول تحت هدایت او با بازگشت بزرگ در استادیوم آنفلید، زمینه ساز حذف دراماتیک بارسلونا از لیگ قهرمانان را فراهم کرد. تیم یورگن کلوپ در فصل جاری نیز عملکرد فوق العاده ای داشته و به نظر می رسد عملا فاتح لیگ برتر شده و یکی از بخت های مسلم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز به شمار می آید.

 

اما گزینه دوم با 31 درصد هواداران بارسلونا رونالد کومان، سرمربی بزرگ تیم ملی هلند است. رونالد کومان که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا نیز به شمار می آید، در تیم ملی هلند عملکرد موفقی داشته و اخبار زیادی در مورد احتمال حضور او روی نیمکت آبی اناری ها در تابستان سال بعدی وجود دارد. چندی قبل فاش شد بندی در قرارداد کومان با تیم ملی هلند وجود دارد که او در صورت داشتن پیشنهاد از باشگاه بارسلونا می تواند با این تیم توافق کند. در رده های بعدی روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک، حفظ ارنستو والورده و استخدام پپ گواردیولا قرار دارند.

 

در این نظرسنجی از اعضا خواسته شده درباره آینده لئو مسی، فعالیت های خارج از فوتبال جرارد پیکه، آینده عثمان دمبله، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ و علاقه آنها با استفاده از بازیکنان لاماسیا نیز نظر بدهند. نتایج کامل این بررسی روز دوشنبه منتشر می شود.

 

1464844

دیدگاه‌ها