کد خبر : 1658821 | 08 دی 1398 ساعت 14:36 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش توتواسپورت:

پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا به یوونتوس می رود؟

ساندرو تونالی ستاره برشا مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است. به او آندره آ پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا می گویند.

پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا به یوونتوس می رود؟

به گزارش"ورزش سه"، باشگاه یوونتوس مثل هر باشگاه بزرگ دیگری از حالا به تقویت هر چه بهتر خود در تابستان پیش رو فکر می کند. به نیمه های فصل جاری رسیده ایم ولی بانوی پیر گزینه های مدنظر خود برای نقل و انتقالات تابستانی فصل بعد را مشخص کرده است.

اگر ارلینگ هالند نروژی جدی ترین گزینه خارجی برای تقویت خط حمله یوونتوس است، این باشگاه سه گزینه داخلی را هم زیر نظر گرفته است.

 

 

1464959

 

 

چندی پیش بود که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس اعتراف کرد که به دلیل حضور رونالدو مجبورند بیشتر از همیشه برای تقویت تیم هزینه کنند تا تیمی در شایستگی های رونالدو در اختیار داشته باشند.

طبق ادعای توتواسپورت، یوونتوس ساندرو تونالی(برشا)، انریکو کیه زا(فیورنتینا) و نیکو زانیولو(رم) را برای فصل بعد مد نظر دارد و از این سه، ساندرو تونالی شانس بیشتری برای پیوستن به یوونتوس دارد.

 

تونالی هم به دلیل شکل ظاهری و کیفیت بازی و هم به دلیل باشگاهی که فوتبالش را از آن شروع کرده، به پیرلو شباهات دارد. پیرلو نیز فوتبالش را از پایه های برشا آغاز کرد و سپس به پیراهن اینتر، آث میلان و یوونتوس رسید.

تونالی عضو تیم ملی ایتالیاست و ارزش او در وبسایت ترانسفرمارکت نیز 30 میلیون یورو تخمین زده شده است با این حال رقم نهایی انتقال، بیشتر از این مقدار خواهد بود. تونالی از اینتر و منچستریونایتد هم پیشنهاد دارد ولی گفته می شود مقصد مورد علاقه او یوونتوس است.

 

 

1464958

 

دیدگاه‌ها