کد خبر : 1658837 | 08 دی 1398 ساعت 16:19 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر: اگر روز ما باشد هر حریفی را شکست می‌دهیم

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، معتقد است که این تیم بیش از حد در این فصل بی ثبات بوده است.

مگوایر: اگر روز ما باشد هر حریفی را شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی بود و در نهایت با دو گل آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد حریف خود را شکست داد تا سال 2019 را به بهترین شکل به پایان رسانده باشند. شاگردان اوله گنار سولسشر پس از پیروزی مقابل برنلی 31 امتیازی شدند و حالا اصلی ترین تهدید برای کسب رتبه چهارمی چلسی به حساب می آیند.

 

ستاره انگلیسی تیم سولسشر پیروزی مقابل برنلی را برای یونایتد بسیار با ارزش تلقی می کند. مگوایر در این باره گفت: " در نیمه دوم می توانستیم بهتر از این ها عمل کنیم و خودمان را از پیروزی مطمئن کنیم اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود اما سه امتیاز بسیار مهم و ارزشمند را کسب کردیم. ما در مسابقات قبلی خود خیلی به حریفان مان فرصت نداده ایم اما در برخی ضربات آزاد گل خوردیم، پس پیروزی مقابل برنلی و کلین شیت بسیار دلچسب است."

 

 

1451038

 

 

مگوایر در ادامه گفت: " اگر روز ما باشد می توانیم هر حریفی را شکست دهیم اما فکر می کنم که در فصل جدید بسیار بی ثبات بوده ایم. برای مثال در برابر واتفورد عملکرد خوبی نداشتیم و باید مقابل برنلی دروازه مان را بسته نگه می داشتیم که خوشبختانه در این امر موفق هم بودیم."

 

 

دیدگاه‌ها