کد خبر : 1658986 | 09 دی 1398 ساعت 13:12 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: دوست دارم در مسجدسلیمان بمانم اگر....

وینگر شمالی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید به قراردادش با تیم نفت مسجدسلیمان پایبند است و نیم فصل دوم اگر مشکلی نباشد، در این تیم خواهد ماند.

ابراهیمی: دوست دارم در مسجدسلیمان بمانم اگر....

به گزارش "ورزش سه"، با برابر تراکتور، تیم نفت مسجدسلیمان نیم فصل اول را به پایان رساند. 

 

باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال ستاره‌های این تیم هستند و در اولین قدم محمد طیبی کاپیتان این تیم با دریافت رضایت‌نامه از نفت جدا شد و راهی سپاهان شد. حسین ابراهیمی که در نیم فصل اول لیگ و همچنین بازی‌های حذفی چهار پاس گل و دو گل زده در کارنامه دارد، نیز در تیررس چند تیم لیگ برتری قرار گرفته و با پیشنهاداتی مواجه شده است.

 

ابراهیمی در اینباره به خبرنگار ما گفت: راستش را بخواهید چند تیم درباره نحوه قراردادم با من صحبت کردند که پاسخ دادم من با تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد دارم و به آن متعهدم. من دوست دارم در تیم نفت بمانم و این فصل خوب را در اینجا به پایان برسانم اگر به تیم ما رسیدگی شود و همین اتحاد در بین بازیکنان ما موجود باشد.

 

وی ادامه داد: آقای تارتار زحمت زیادی کشیده و من از رسانه ها می‌خوانم که احتمال بازگشت او به تیم وجود دارد، امیدوارم که به تیم برگردند چراکه بازیکنان با تفکرات او به خوبی آشنا هستند. از مسئولین می‌خواهم که نگاه ویژه ای به تیم بکنند تا بهترین نتیجه نفت در تاریخ لیگ برتر را رقم بزنیم.

 

ابراهیمی در ادامه نیز گفت: انشالله که تیم ما بتواند در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و به همین روند نیم فصل اول ادامه بدهیم. امید زیادی به موفقیت در جام حذفی داریم و این همیاری همه مسئولان خوزستان را می‌طلبد تا به عنوان تنها نماینده خوزستان در جمع چهار تیم برتر برای قهرمانی و سهمیه آسیایی بجنگیم. از هواداران عزیز بابت حمایت همه‌جانبه شان ممنونم و انشالله در نیم فصل دوم پیروزی های بزرگتری را باهم جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها