کد خبر : 1658988 | 09 دی 1398 ساعت 13:05 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه بشار جدایی را تکذیب کرد؛

خبرنگار عراقی: بشار ایران را ترک می‌کند!

چند رسانه عربی در ادعایی عجیب اعلام کردند که بشار رسن ایران را ترک کرده و به پرسپولیس بازنخواهد گشت.

خبرنگار عراقی: بشار ایران را ترک می‌کند!

به گزارش ورزش سه، بشار رسن این فصل هیچ دریافتی ای نداشته و از فصل گذشته نیز ۳۰ درصد طلب دارد. همین موضوع سبب شده تا او فرصت جدایی بی دردسر را داشته باشد. خود رسن نیز در میکسدزون اعلام کرد که قراردادش با پرسپولیس قابل فسخ است.

 

حال رسانه های عربی اعلام کرده اند که او پرسپولیس را ترک کرده و یک پیشنهاد از باشگاهی در سوپرلیگ ترکیه و دو پیشنهاد از لیگ عربستان دارد. به نظر می‌رسد التعاون حریف پرسپولیس در جام حذفی نیز به دنبال اوست.

 

علی نوری خبرنگار معروف عراقی نیز اعلام کرد که رسن از پرسپولیس جدا شده و دیگر به ایران برنخواهدگشت.

 

به نظر می‌رسد منبع خبری که رسانه های عربی و همچنین چند خبرنگار عراقی به آن استناد می‌کنند، همان صحبت های بشار در میکسدزون پس از بازی با نساجی است. جایی که او گفت: «من یک بازیکن حرفه ای هستم. در فصل جاری هیچ پولی نگرفته ام و به خاطر همین چند بار به بغداد رفتم و آمده ام. یک دلار هم نگرفته ام و باور نمی کنم این شرایط را برای من درست کرده اند و خیلی ناراحتم. قرارداد من با پرسپولیس 5 ماه است که کنسل شده است به خاطر بند مربوط به مسائل مالی. معلوم نیست که در پرسپولیس بمانم یا نه».

 

اما مدیر برنامه بشار این خبر را تکذیب می‌کند و البته از آینده ای مبهم برای این فوتبالیست صحبت می‌کند. او که پیش‌تر گفته بود بشار پیشنهادی ندارد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت که احتمالا رسن به ایران بازخواهد گشت اما باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر مشکل او را حل کند.

 

رسن سومین سال حضور در پرسپولیس را در حالی سپری می‌کند که در شش بازی اخیر او به ترکیب اصلی تیم کالدرون ملحق شده و جزو بازیکنان کلیدی این تیم به حساب می‌آید. باید دید سرانجام تکلیف او چه خواهد شد.

 

 

1465287

 

1465288

دیدگاه‌ها