کد خبر : 1659056 | 09 دی 1398 ساعت 17:55 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوین بواتنگ:

وفاداری مرده؛ فوتبال دیگر لذت بخش نیست

کوین پرینس بواتنگ ستاره غنایی معتقد است که فوتبال بیش از همیشه در پول خلاصه شده است.

وفاداری مرده؛ فوتبال دیگر لذت بخش نیست

به گزارش"ورزش سه"، بواتنگ که سابقه بازی برای شالکه و میلان را دارد، ژانویه 2019 و در حالی که برای ساسوئولو بازی می کرد، به صورت قرضی تا پایان فصل به بارسلونا پیوست. دوران حضور او در بارسا توام با ناکامی بود و نتوانست مهره ای موثر برای کاتالان ها نشان دهد. او پس از جدایی از بارسا راهی فیورنتینا شد.

 

1433502

 

 

بواتنگ در جریان یک مصاحبه از نارضایتی خود در مورد شرایط فعلی فوتبال صحبت کرد و گفت:« فوتبال تبدیل به یک بیزینس شده است و بازیکنان هم اعداد و ارقام این بیزینس هستند. اگر خوب کار نکنید، یکی دیگر به جای شما می آید؛ به همین سادگی. وفاداری در فوتبال مرده و این غم انگیز است. 

باید یک نظرسنجی گذاشت تا مشخص شود چند درصد بازیکنان فعلی از بازی و تمرین لذت می برند. فوتبال یک ورزش حرفه ای است و فشار در آن حداکثری. گاهی این همه فشار، افسردگی را برای یک بازیکن به دنبال دارد. این روزها تنها برخی مواقع از فوتبال لذت می برم و بیشتر اوقات دیگر لذتی برای من ندارد.»

 

بواتنگ ادامه داد:« بازیکنان جوان و مستعد به اندازه کافی تلاش نمی کنند و این تبعات بدی دارد. برخی در 19 سالگی صاحب مرسدس بنز می شوند و هیچ کاری برای پیشرفت نمی کنند. تمرین اضافی در بازیکنان فعلی نمی بینید و خیلی ها پلی استیشن و مشغول بودن در اینستاگرام را به تمرین ترجیح می دهند. آخرین نفر به تمرین می آنید و اولین نفر می روند. فوتبال الان تغییر کرده؛ همانطور که جوامع نیز دیگر مثل سابق نیستند.»

 

 

 

1465358

دیدگاه‌ها