کد خبر : 1659061 | 09 دی 1398 ساعت 18:31 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش های بابلی ها برای فرار از سقوط

علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکا بابل شد

علی نظرمحمدی سرمربی سابق تیم های خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت به تیم رایکا بابل پیوست.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکا بابل شد

به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از بابل، علی نظرمحمدی با عقد قراردادی رسمی به تیم رایکا بابل پیوست.

 

عصر امروز علی نظر محمدی سرمربی سابق تیم سپیدرود رشت که سابقه حضور در بابل و هدایت تیم خونه بابل را بر عهده داشت با حضور در دفتر باشکاه رایکا بابل بار دیگر به این شهر آمد تا شاید تیم قعر نشین رایکا بابل که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند را از منطقه سقوط به بالای جدول بیاورد  که کار بسیار دشواری می باشد.

هواداران بابلی که در ابتدای فصل و با تصمیم قاسم حسن زاده مالک تیم خونه به خونه بابل مبنی بر انحلال تیم محبوب مازندرانی ها تا مرز عدم تیمداری در بابل پیش رفته بودند اما با ورود به موقع استاندار و مسئولان ورزشی مازندران مانع از خروج امتیاز لیگ دسته اول فوتبال کشور از بابل شدند.

 

تیم رایکا بابل که در آخرین لحظات تصمیم به تیمداری گرفته بود نتوانست بازیکنان خوبی را جذب کند و در ابتدای فصل،کادرفنی بومی این تیم فقط موفق به پر کردن لیست تیمشان شدند که از همان اول نشان می داد که آنها امسال باید برای بقا در لیگ دسته اول باشگاه های کشور تلاش کنند‌.

کادر فنی تیم رایکا پس از چندین هفته نتایج ضعیف از تیم اخراج شدند و هادی شکوری بازیکن سابق تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل با شرط قبول هزینه های جاری تیم رایکا اولین تجربه سرمربیگری خود را در بابل آغاز کرد‌.

 

 بابلی ها که چند هفته ابتدایی را با شکوری نتایج نسبتا مطلوبی کسب کرده بودند باز هم به دلیل مشکلات مالی حال و روز خوبی نداشتند و هادی شکوری به دلایل نامعلومی از این تیم اخراج شد‌ و حالا علی نظر محمدی سومین سرمربی این فصل تیم رایکا بابل لقب گیرد.


علی گرجی پور

دیدگاه‌ها