کد خبر : 1659090 | 09 دی 1398 ساعت 22:40 | 98.3K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز قطری ها برای پرسپولیس؛

الدحیل با مانژو و ببر به تهران می‌آید!

ماریو مانژوکیج دست به سینه رو به دوربین عکاس سایت باشگاه الدحیل لبخند زد و با رضایت با پیراهن سرخ این تیم قطری عکس می‌اندازد.

الدحیل با مانژو و ببر به تهران می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، این بخشی از مراسم  رونمایی از کیت جدید الدحیل است. باشگاه متمول قطری که حالا بعد از دو سالی که زیر سایه ی السد گیر افتاده بود، قصد دارد دوباره جایگاه خود را در صدر فوتبال قطر پس بگیرد و به عنوان قهرمانی آسیا حمله کند.

 

برای انجام این ماموریت به ستاره های بین المللی‌شان دل خوش اند که البته آخرین و معروف ترین خرید آن ها کسی جز ماریو مانژوکیج مهاجم سابق بایرن، اتلتیکو و یوونتوس نیست. هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو که بمب نقل و انتقالات زمستانی آسیا بود.

 

مانژو با همان لبخند ترسناک و همان هیبت مانژوکیچی، دوربین را نگاه می‌کند و به نوعی برای حریفان آینده الدحیل پیغام می‌فرستد.

 

1465387

 

دحیل که داستان نبردهای دائمی این تیم در فصول گذشته با پرسپولیس و استقلال در ذهن علاقه مندان به فوتبال ایران پاک نشده، در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در انتظار رویارویی با پرسپولیس، قهرمان فوتبال ایران که برخلاف دحیل نقل و انتقالات زمستانی خود را با دست های بسته و در وضعیتی آغاز کرده که شرایط نامشخصی برای آینده دارد.

 

1465388

 

باشگاهی که باوجود علاقه سرمربی آرژانتینی اش به ادامه کار، در دو راهی انتخاب بین او و دو سه عضو اداری باشگاه قرار گرفته است. همان هایی که کالدرون، بازگشت خود را منوط به جدایی آن ها کرده و البته گوش به زنگ بهبود اوضاع مالی پرسپولیس نیز هست.

 

در این شرایط و در حالی که تیم های فوتبال ایران همیشه تلاش کرده اند با نیروی انسانی، موازنه این جنگ نابرابر را به سود خود بر هم بزنند، در 48 ساعت گذشته، هواداران پرسپولیس بیش از گذشته نگران تیمی هستند که بعد از سه فصل قهرمانی با فوتبال ایران، از نظر فنی همچنان شرایط مثبتی برای ادامه موفقیت دارد اما در زمینه های مدیریتی و پشتیبانی، شرایط آن طور که انتظار می‌رفت، نیست.

 

1465386

 

سال پیش در لیگ قهرمانان سال 2018 تیم پرسپولیس این بار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الدحیل رفت و در بازی رفت مغلوب ضربه سر تماشایی معز علی شد؛ در استادیومی که اگرچه سکوهایش خالی از تماشاگر بودند، اما با چمنی باکیفیت و البته سیستم تهویه و دیگر امکانات فوق العاده مجهز بود. در بازی برگشت نیز اگرچه تیم متمول قطری با یک گل از پرسپولیس پیش افتاد اما در ادامه شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازگشتی فوق العاده را تجربه کردند و در نهایت گل گادوین منشا، آن ها را به نیمه نهایی آسیا رساند.

 

آن‌روز یاران کریم بوضیاف مغلوب تدبیر سرمربی کروات، شاگردان تلاشگر و هواداران پرتعداد پرسپولیس شدند اما این ضمانتی نیست که چنین نتیجه ای در بازی امسال هم رقم بخورد. همچنین برتری با حمایت هواداران پرتعداد، نمی‌تواند راهکار قطری ها برای پیشرفت را زیر سوال ببرد یا به اتکای بیش از حد ایرانی ها به جامعه هواداری، اعتبار ببخشد.

 

1465385

 

ماریو مانژوکیچ حالا به قطر رفته و به زودی برای بازی با پرسپولیس، به ایران خواهد آمد. این که سرخ ها با کدام مربی و کدام فوتبالیست و اساسا با چه شرایطی برابر مهاجم گلزن اهل کرواسی صف آرایی خواهند کرد، به تصمیمات این روزهای مدیران این باشگاه بستگی دارد. اما از همین حالا هواداران ایرانی در انتظار آن روز هستند که دوباره یک ستاره فوتبال دنیا را در استادیوم آزادی از نزدیک خواهند دید. بازیکنی که در لحظه ورود به قطر گفت ماجرای جدیدی در زندگی اش آغاز شده است.

دیدگاه‌ها