کد خبر : 1659254 | 10 دی 1398 ساعت 20:29 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال مدافع جوان بارسلونا به میلان قطعی شد

به نظر می رسد انتقال ژان کلیر تودیبو، مدافع جوان بارسلونا به میلان قطعی شده باشد.

انتقال مدافع جوان بارسلونا به میلان قطعی شد

به گزاش "ورزش سه"، میلان فصل را خوب آغاز نکرد و نتایج ضعیف در هفته های ابتدایی خیلی زود منجر به قطع همکاری با مارکو جامپائولو شد. در ادامه استفانو پیولی نیز نتایج پرفراز و نشیبی با روسونری گرفته و مدیران این تیم به فکر تقویت ترکیب میلان برای حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم هستند.

 

1465642

 

گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد دو تیم میلان و بارسلونا برای انتقال ژان کلیر تودیبو، مدافع جوان بارسا به سن سیرو به توافق دست یافته اند و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد. قرارداد تودیبو تا پایان فصل با میلان قرضی خواهد بود و روسونری در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن می تواند با پرداخت 20 میلیون یورو در تابستان، ژان کلیر تودیبو را به طور دائم به خدمت بگیرد.

 

به نظر می رسد ارنستو والورده اعتقادی به تودیبو ندارد و این بازیکن جوان در این فصل تنها دو بار در ترکیب بارسلونا قرار گرفته است. شرایط نامساعد میلان در خط دفاعی باعث شده این تیم به فکر ترمیم این نقطه ضعف باشد و ژان کلیر تودیبو احتمالا اولین خرید آنها در خط دفاعی خواهد بود. پیش از جذب این بازیکن جوان، روسونری چند روز قبل زلاتان، ستاره 38 ساله و سوئدی را نیز به خدمت گرفته بود. نام های دیگری از جمله نمانیا ماتیچ، هافبک صرب یونایتد نیز برای انتقال زمستانی به میلان مطرح شده است.

دیدگاه‌ها