کد خبر : 1659287 | 11 دی 1398 ساعت 08:58 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی معدن ایده های ناب فوتبال است

رئیس اودینزه طرفدار سرمربی مستعفی استقلال

در آخرین روز سال 2019 و قبل از ورود به سال جدید میلادی رئیس باشگاه اودینزه به تشریح عملکردش در یک دهه گذشته پرداخت و سرمربی مستعفی استقلال را انتخاب اشتباهی ندانست.

به گزارش "ورزش سه"، فرانکو سولداتی رئیس باشگاه اودینزه طی یک دهه گذشته انقلاب بزرگی در این تیم ایجاد کرده است. در این بین اما او بیش از ده تصمیم جنجالی در نیمکت مربیان گرفت که نام آندره آ استراماچونی سرمربی مستعفی این روزهای استقلال ایران نیز در میان این تصمیمات جنجالی او دیده می شود.


سولداتی که رفته رفته به یکی از قدیمی ترین روسای باشگاه در فوتبال ایتالیا تبدیل شده است با وجود این که اودینزه را صاحب یکی از مدرن ترین ورزشگاه های حال حاضر ایتالیا به نام فریولی آرنا کرده است اما با 10 جابه جایی در یک دهه گذشته رکوردی عجیب از خود برجای گذاشت تا در آخرین روز سال 2019 وب سایت توتو اودینزه در مصاحبه ای خواندنی در صدد اعتراف گرفتن از این رئیس پرحاشیه باشد.

 

1465686


در بخشی از صحبت های سولداتی وقتی موضوع به انتخاب استراماچونی بعد از برکناری از اینترمیلان کشیده شد، رئیس اودینزه با پافشاری روی این موضوع که انتخاب آندره آ اصلا اشتباه نبود، گفت:«ورود استراماچونی و عملکردی که تیم تحت نظر او داشت سوای از نتیجه گیری نکات متفاوتی را برای ما رقم زد چون استراماچونی با نشان دادن این واقعیت که معدن ایده های ناب فوتبال است، ثابت کرد نشستن روی صندلی هدایت اودینزه اصلا کار اشتباهی نبوده و من از این تصمیم خوشحالم و همچنان هم طرفدار او هستم».

 

دیدگاه‌ها