کد خبر : 1659343 | 11 دی 1398 ساعت 12:10 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: لیورپول می تواند فصل را بدون شکست تمام کند

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که لیورپول توانایی قهرمانی بدون شکست را دارد.

ونگر: لیورپول می تواند فصل را بدون شکست تمام کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جدید نتایج فوق العاده ای کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در 19 بازی گذشته خود 18 پیروزی به دست آورده اند و حالا با یک بازی کم تر و 13 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول، صدرنشین هستند؛ موضوعی که باعث شده لیورپول شانس اول قهرمانی در فصل جدید به حساب بیاید.

 

آرسنال در فصل 4-2003 با هدایت آرسن ونگر و بدون هیچ شکستی به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت و حالا لیورپول نیز در فصل جاری شانس این را دارد تا رکورد توپچی ها را تکرار کند. آرسن ونگر نیز معتقد است که لیورپول شانس چنین کاری را خواهد داشت. سرمربی سابق آرسنال در این باره گفت: " فکر می کنم که لیورپول پیش از این رکورد باید ابتدا قهرمان شدن را به عنوان هدف اصلی خود قرار دهد که البته احتمالا به این مهم نیز دست خواهند یافت. لیورپول در این فصل عملکرد زیرکانه ای داشته و با نزدیک ترین دنبال کننده خود فاصله زیادی دارد."

 

 

1464241

 

 

ونگر در ادامه گفت: " اگر آن ها در ادامه فصل نیز به روند پیروزی های خود ادامه دهند فوق العاده خواهد بود و می توانند فصل را بدون شکست تمام کنند. با این وجود چنین اتفاقی دشوار است چرا که سرمربی آن باید دائما تیمش را از فکر ترسیدن به باخت دور کند."

دیدگاه‌ها